2019. július 16., kedd

bónusznyafogás (undi tmi alert)

ráadásul olyan kis izéségek vannak, mint hogy
-fura idegen szaggal bebüdösödött két kedvenc cipőm is, pedig hetekig semmi gond nem volt (és rajtaragadt a bőrömön is és nem látom, hogy fogok így megszabadulni tőle).
-mintha felborult volna vmi baciegyensúly, vagy mikroflórás, vagy nem tudom, mert tele lettem pattanással, odalent is viszketős-furi és a nyelvtövem is undin belepedékesedett tegnapra (ami ízre is rossz, blöee) - szerintem a hormonok, rossz kajálás, kimerültség és alkohol kombó. nem annyira aggódom, máskor is volt már, kb magától rendeződik, ha ezeket visszaállítom, csak q kellemetlen.
-mivel a nyomorult hpv miatt nem borotválhatom (bocsi, de) ánusztájékon, mostanra konstans viszket és szúr. szerintem tizenöt éve nem nőtt ekkorára, és hát netudjátokmeg.
-szintén a nyomrult hpv miatt undinak is gondoljuk magunkat, hiába nem látszik, nem adjuk át, azért érzésre mint valami lepra.
-télleg qra fáj az egész karom egy hete.
...
...

szóval kb a folyamatos irritáltság állapotában létezem, és a higiéniám hiába csillagos tizes, lassan én se hiszem el,

és ez nem valami szeretem rész most, várom, hogy megoldódjanak-elmúljanak- visszaálljanak, de néha már sikìtani tudnék, annyira zavaró.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése