2017. április 26., szerda

helyzet

fú, ez most egy akkora felismerés, amivel elleszek egy darabig. szomorú is, de izgalmas is ám, mert hát magában hordozza a lehetőséget, hogy ebben az új értelmezési keretben válaszokat kapjak meg újféle megoldási lehetőségeket csomó problémás helyzetre.

rájöttem továbbá, hogy leginkább b.tam foglalkozni a betegségemmel, mert pl ezt a fogalmat (érvénytelenítés) sem ismertem, pedig wikipédia.

(vagy csak eddig nem esett le, mit takar?)


tök kivagyok tőle, hogy nem csinálhatok úgy, mintha mindig jól működnék, amúgy. milyen már, hogy felszínen kell tartani ezt a betegség-témát?!


tele vele a fejem.
remek új kihívást találtam, mert így se maradhatok, az élet nem ennyiből áll, helyet kell csinálni mellette a mindenféléknek. pedig még a szobám újrarendszerezése se készült el...


a pszichonéni örülni fog, még el se kezdtük a munkát, máris miket tudok vinni neki...

4 megjegyzés:

  1. Szia,

    szerintem el kellene olvasnod Susan Forward: Mérgező szülők c. könyvét.

    Egy ismerősömnek sokat segített a könyv a tisztánlátásban. Helyre kerültek benne a dolgok.
    Írásban nyomtatásban is látta azt amit a terapeutája mantrázott neki éveken át, hogy a hiba nem benne volt/van. Ott akkor gyerekként, gyerekkorban a szülei vétettetek.
    Neki annyiból nehezebb a helyzete, hogy az ő anyukája már meghalt (masszív alkoholista volt) nem tud vele már megbeszélni semmit.

    Talán a neten is megvan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, kéne sokat olvasnom több témában is, szerintem tényleg az van, hogy általában igyekszem inkább nem belemélyedni, mert az nagyon fáj.


      amúgy én spec pontosan tisztában vok vele, h a szüleim voltak, és eszem àgában sincs megbeszélni velük, mert nem direkt csinálták, nem is képesek fel- és beismerni, h csinálták,
      nekik meg az lenne túl fájdalmas, gondolom.
      a gyakorlatban csak elmérgítené a viszonyt.

      ez a családos pakk am nekem akkora falat, mindig próbáltam inkább benntartani egy dobozban, és elkerülni, h ki kelljen nyitni, mert félek tőle, h nem bírok el vele,

      főleg a "működőképes" időszakokban.

      Törlés
    2. viszont a tippet köszönöm, felírtam magamnak :)

      Törlés
    3. Szedri tippje sztem jo. Mondjuk ha amugy is jarsz terapiara, akkor ott majd kiderul h a 'beteszem egy dobozba es becsukom a tetot' jo taktika-e; de valszeg nem.
      Gondold el: mintha egy elfertozodott sebet jol leragasztanal h ne is lasd, ahelyett h kitisztitanad es fertotlenitened.

      Szoval a tisztan latas sztem szuper, de valahogy meg kell tanulnod kezelni, leszerelni, etc oket, mert az nem palya h amikor haza mesz, akkor egy-egy idegosszeomlassal mesz haza.

      Törlés