2015. december 26., szombat

hajnal

elkezdtem egy hosszabb bejegyzést, de a kishugom félbeszakította, hogy bazsajogjon kicsit a szerelméről, aztán jól eldumáltuk az időt. befejezni már nincs kedvem most, lehet, hogy csak az ünnepek után írok a már nem aktuális dolgokról, ciki, nem ciki, ez van, 2 dolog viszont nem maradhat ki...

1: holnapután - naptár szerint, mivel már elmúlt éjfél, holnap - lesz a születésnapom. az utolsó, ami kettessel kezdődik. valahogy engem nem szeretnek úgy megünnepelni az emberek, én meg mindig próbáltam szerény lenni és kiegyezni vele, de mégis, basszus, a születésnapom. tök nagy dolog, még ha már megint össze is vonják. "boldog karácsonyt - ja, és neked születésnapot is!" ahh.

szóval, mindjárt itt a szülinapom és remélem, jó lesz.


2: a nagy tervkészítős poszt után nem csak hatékonyság volt, de chill is, és igazi karácsonyi hangulat, nézzétek:

3 megjegyzés:

  1. Nekem is aznap van a szülinapom:)! A legbénább időpont:(.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. ezt jól összehoztuk :)) de valóban béna :( mintha nekünk nem járna saját, külön, jelentőségteljes dátum a naptárban...

      Törlés