2015. augusztus 15., szombat

minél jobban megismerlek, annál jobban tetszel*

valamiért azt érzem, ez lesz az, ő az. 
vacilláltam, leírjam-e, de francba murphyvel meg a "ha kimondod, elszáll" törvénnyel, igenis ezt érzem.

nem tudom, miaz az az, vagy ez mit jelent, de hogy... hogy igen. 

rám férfi még nem nézett és gondolt így, szóval csak úgy kábé magamból tudtam kiindulni, mikor körvonalaztam, mit szeretnék a jövőben, hogy bánjanak velem, mi legyek én a pasinak. 
és szerintem erre gondoltam...
miközben voltak olyan pontok, amikből, arra jutottam, nem szívesen engednék, hiába durva szűkítő feltételek - erre nem csak megfelel nekik, de még olyan extrákkal is rendelkezik, amikről én álmodni se mertem... ha jól látom őt, márpedig sanszosan igen, tele van pipával a képzeletbeli tulajdonságlistám.

jót tett nekünk ez a pár lopott nap, lehetett finomhangolódni, szokni egymás közelségét, mert azért még új. egyfelől magátólértetődő, hogy vagyunk egymásnak, másfelől még ki-be szaladgál is, még nem atombiztos, még nagyon az eleje.

értitek, ez valaminek az eleje, tehát lesz még tovább.


szóval szerintem ő az, na.





(* ezt pedig ő mondta, nekem, csak a miheztartás végett...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése