2015. augusztus 14., péntek

meg még

közben történtek olyasmik, hogy két óra kemény munkája árán, de vettem egy irtó klassz fürdőrucit nagyon jó áron (pedig majdnem meggyőztem már magam, hogy ebből nudizás lesz...),
egy csodálatos lenge-strandolós nyári ruhát még jobb áron, tök véletlenül (pedig hetek óta vágyom rá), amibe szerelmes vagyok és köszönöm, én akkor ezt már le se veszem, amíg tart a hőség,

meg egy női utazótáskát (vigaszul a strandtáska helyett, mert azt az egész városrészben nem árultak sajnos),

ami mondjuk kidörgölte a karom meg meggyötörte a vállam, úgyhogy mostanra tényleg tele vagyok sebekkel - macskakarmolások, horzsolások, zúzódások, belerúgtam a kisasztal sarkába is, etc...,

úgy beitta a naptejet a bőröm, hogy még egy hétig strandillatom lesz,

berúgtam a parton fröccsözve és hülyeségeket beszéltem vagy két órán át, nagy vehemenciával,

nagy szívfájdalmak közepette visszafogtam magam, és nem kóstoltam meg a mangós-őszibarackos fagyit is, pedig,

ráflesseltem a tűzoltóság pátoszos romantikájára, és egészen odaleszek, már ha csak szóba kerül, pedig egyenruhát még nem is láttam,

felhívott egy nagyon régi barátnőm, akit meg kell majd látogatnom, és ezzel megmelengette a szívemet,

és nem sikerült összefutni Szentendrén a csajjal, akivel találkoznunk kellett, pedig nagyon szerettem volna már látni, de én megpróbáltam.

a Duna vize pedig klassz, és vasárnap diplomaünneplős családi ebédet tartunk, nekem, ahová nem vihetem még a pasimat, és ez picit rontja az örömöt, de azért várom ám, hiszen megérdemlem...


na, megyek, hajat mosok. már megint. qrva meleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése