2023. január 5., csütörtök

csak egy gyors kérdés

martine blogja amúgy hova lett?

6 megjegyzés:

  1. Neee :( csak meghivott felhasznalok lathatjak, en is kimaradtam

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem hívott ő meg senkit, csak simán bezárta karácsony előtt.

    VálaszTörlés
  3. Karácsony előtt írt még egy posztot, a szomszéd cicáját, akit ő nagyon szeretett, a ház előtt elütötték, arról írt, hogy ez nagyon rosszul érintette őt, és tulajdonképpen valami olyasmi lehetett, mint az utolsó csepp a pohárban (bocsánat, nem tudom pontosan idézni). Ez fent volt nagyon kevés ideig, talán egy-két óra, és azóta az van, ami most ott van. Nem volt szó arról, hogy zárttá teszi és csak meghívóval lehetne látni. De itt nálad valamikor, nem olyan régen, egy hozzászólásban ha jól emlékszem ő írt saját e-mail címet, hogy írjál neki, lehet ott kéne érdeklődnöd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. u, igen, jogos
      csak én meg most nem annyira bírok emberekkel kommunikálni feltétlen, úh egyelőre nem írtam még neki

      Törlés
    2. Az "ott kéne érdeklődnöd" -et nem szemrehányásnak akartam írni, hanem lehetőségként említettem, hogy esetleg talán válaszol, talán megnézi azt a fiókját. Bocsánat, ha így hangzott. :) Nekem is hiányoznak a gondolatai, reméltem, hogy majd visszatér.

      Törlés
    3. inkább úgy éreztem, hogy jogos felvetés, és bűntudatom lett, amiért nem találok magamban elég erőt hozzá... asszem. (és ez nem a személyének szólt.) de visszatért ugye, juhú.

      Törlés