2019. július 21., vasárnap

egybeesésekbe'

az univerzum úgy gondolta, megörvendeztet pár véletlen összetalálkával, de hogy így zsinórban.

csütörtökön eszébe jutott újcsajnak, hogy kerestem még vagy másfél hete (csak nyaralt), és visszahív,
mi pedig pont abban az intersparban voltunk a pasival, ahova közben ő is tartott, (és ahova nem nagyon járunk,)
így pár perc múlva már öleltük is meg egymást élőben.
pont rá is értünk utána egy fagyi mellett átdumcsizni, mizu.
(pasi hazament addig behűtőzni a romlandókat meg ejtőzni, mert amúgy is ez volt a terv, én csak kicsit lemaradtam.)

pénteken pedig éppen akkor értem a metró bejáratához, amikor az ezer éve látott unokanővérem is, csak meg kellett kocogtatnom a vállát,
pont lemondták az esti progiját, a pasi nekem is házon kívül volt,
vele is egyből le tudtunk ülni beszélni.

valamint olvastam egy koreai gasztrovloggerről, és egyből nézegettem is,
tetszik (maangchi az) meg amúgy is birizgálja a fantáziámat ez a fajta sokzöldséges konyha,

erre pont beletrafáltam, melyik az az egy kollégám a többszázból, akinek érdemes felhozni, mint témát.
kiderült, hogy egyrészt tudja, milyen a kimchi (én még nem, de egyszer fogom, nyilván), másrészt ismeri a (főleg japán, de hasonló szemléletű) konyhát,
nemutolsósorban pedig szintén szokta nézni ennek a csajnak a videóit, nagy lelkesedéssel.
(sőt, néha főz is belőle! mikvannak...)
nem hiszem, hogy találok még valakit idebent, aki ennyire. (nagyon más dolgokkal foglalkozunk.)
mi vicces már...

érdekes színfoltjai lettek a hetemnek. semmi uborkaszezon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése