2019. május 10., péntek

egyszerűen nincs alkalmam, de breaking

szóval a petite, az annyit tesz, alacsonyabb nőkre szabott ruhaméretezés,
pontosabban a cikk, amiből először értesültem a részletekről (és amit linkelek, mert sose jutnék egy rendes saját poszt végére) azt mondja, 163 cm alattiakra. (minden felosztás ugyanaz, csak "rövidebbekre".)

és ahogy gyors' utánaolvastam, megtudtam, hogy jaja, csak épp Magyarországon ilyen nincs, úgyhogy asos vagy ha külföldön járunk, ott pl h&m is akár, stbstb.

és szomorú voltam.

és erre beleszaladtam a h&m webshopban abba, hogy "még mikor legutóbb néztem ezt a nadrágot, ez a P-betűs plusz méretezés nem volt itt, ezmiez",
és nem hiszitek el, de az!
a h&m webshopja nyomokban petite ruhàkat is tartalmaz!

annyira érdekelt, hogy ez meg hogy, mikortól, lesz-e több, van-e boltban is, meg egyáltalán,
hogy - mivel nulla infót gugliztam - felhívtam az ügyfélszolgálatukat.

illetve hát hívogattam, míg végül ma el sikerült érni. ha jól tippelem, azért nem volt halvány lila segédfogalmuk se, mert annyira új, hogy még nekik se mondták. (meg amúgy se az országban vannak...)
((csupase.))

szóval nekem úgy tűnik, sutyiban elkedték bevezetgetni, hát basszus, remélem, valahol megjelenik azért valami hivatalos infó róla,

mert azért egy elég durva piaci rést találna telibe,

meg mert a százhatvan centimmel nem kicsit lennék érdekelt.

szóval: hajrá?

2 megjegyzés:

  1. az hogy a webshopban van, sajni nem jelenti hogy az üzletekben is
    de azért ez is valami!

    VálaszTörlés