2019. május 6., hétfő

ja és jézusmária

van ez a továbbra is megoldásra váró foghíjas ruhatár dolog, ami miatt megint benéztem pár üzletbe - és sokkolódtam, teljesen.
halljátok, hát ez is miez?!

minden, ami miatt gyerekkorunkban hálát adtunk, hogy nem születtünk picit korábban: a legformátlanabb kőmosott nacik, cargo fazon, biciklisgatyák, semmitsetudszalávenni pántos miniatűr, rondaneon, előnytelen műpasztell, floridabeach nyomatos vagy oversize vagy mindenborzalomegyütt felsők (szigorúan 100% poliészterből), 
ha anno eltesszük a sok megörökölt rémséget, ahelyett, hogy port törlünk vele meg bedobjuk a családsegítőnek, most egy az egyben hordhatnánk...
kb a baywatch teljes parti sétánya reprodukálható, meg ... oké, példákban rossz vagyok, de szerintem a legtöbbünk emlékszik... na.

úgy éreztem, ha ajándékba adnának random 10 cuccot, se tudnék mit felvenni belőle, kiábrándultan haza is menekültem hamar.

igenám, de akkor mit fogok hordani????
ajh, nagy az én problémám, semmim se megy semmihez lassan, és kopnak ki a gatyáim, amik jók maradtak, ... 
...meg ilyenek.


kétségbeesett gardrób-jelentésünket hallották egy kisméretű harmincastól.
mehh.

14 megjegyzés:

  1. Pedig ezek egy ideig kb. a plus size ruhákat jellemezték. Jó, a semmit sem tudsz alávenni pántos nyilván nem. Mindig irigykedtem a kisméretű harmincasokra, akik normális ruhakat tudtak felvenni, és nem értettem, higy miért gondolják a tervezok, hogy aki nem max. 38-as méret, az automatikusan ízlésficamban is szenved. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát hidd el, a méretezés másik végének se (volt eddig se) joyride...

      kb csak a zsenge tinik kollekcióiba gyártanak méretet, bizniszesebb, nőiesebb stílus sziaheló.

      Törlés
    2. (vagy csak nekem vannak ilyen elb.tt testarányaim, nem tudom)

      Törlés
  2. Pont ezen sopankodom hetek ota. Otletem sincs hogy honnan szerezzek nem arany aron ruhat amiben esetleg jol is erezhetnem magam 🙄😁

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek, tényleg borzalmas a felhozatal nagy része. Ami számomra meglepően üdítő kivétel időnként, az a F&F (Tesco), bár ott is dívik a nájlon, most láttam pár len(t tartalmazó) cuccot a Promodban (nekem a legtartósabb darabjaim onnan vannak, de inkább a blúzok/ruhák, a nadrágok nem annyira), és hát a turi. Oda viszont marha sok türelem és gusztus kell, de azt mondom, megéri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. múltkor valami teljesen kékre fogta a kezem turizáskor, és alig jött le, azóta meg vagyok sértve :D

      de amúgy néha qjó cuccokat találni, kb az összes szoknyám így szereztem - csak túl rossz az idő-eredmény arány :/

      Törlés
  4. Takko nem jon be?
    Az fiatalos, vagy nem szereted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. takkoról csak azt tudom, h közelìtőleg sincs nekemméret

      Törlés
    2. meg pont ezaz, hogy ami most a fiatalos, azt a divatot én nemértem,
      mert pl

      kishugom szerint mi azt mondjuk: "a magasderekú nadrág senkinek se áll jól",
      a tizenéves tanítványai meg azt: "az alacsonyderekú nadrág senkinek se áll jól",

      szóval épp most halad meg minket egy új generáció a fiatalos, szerintünk blöe ízlésével :O :D

      Törlés
  5. A Promodra még egy szavazat :-) ... s bejön az online Reserved

    VálaszTörlés
  6. na hát rájöttem az első sokk óta, hogy ha jobban megnézem, mi mindent árulnak, és kitartóan agyalok, ki lehet azért mazsolázni ezt-azt az új divatból mégis...

    ehhez kellett pár óra plázázás, pár óra webshop-nézegetés, ill outfit-ötletek felhajtása.
    és kellett még valami: hogy rájöjjek, mi is a fő bajom - hogy hát én ugye azokat az üzlezeket néztem, amikben szokott lenni nekemméret, és a kamaszdivat ott a legdurvább :D

    promod, reserved jó lehetNE :( ha nem lenne kivétel nélkül minden nagy rám, amit próbálok, függetlenül attól, hogy elvileg már nem is vagyok sovány.

    DE! lehet, h tényleg ez lesz a dolog kulcsa, a gugli azt mondta: petite méretezés aka alacsony nőkre szabott ruhák.

    erről majd írok posztot, mert hát én ezt eddig miért nem tudtam??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De az xs-es is nagy? Nekem ez tök furi, mert valahogy azt néztem, hogy a sima fast fashion cuccokban az xs meg az s-es méret az sztem pubertás előtti gyereklányokra való (mármint értem ezt úgy, hogy se mell, se popsi, se semmilyen idomok, inkább a nyúlánk kisfiús alak még). Persze nem bántásból, hogy te így néznél ki; de mondjuk lehet, hogy ez csak relatíve magasabbként néz ki így....

      De tény, hogy francia márkáknál én is láttam "alacsony" meg "magas" szabású cuccokat, bár asszem leginkább gatyákat.

      Törlés
    2. igen, legtöbb helyen az xs-es és 32-es is nagy.

      kb a bershka, stradi, pull&bear, newyorker, tallyweijl, terranova vonal lehet jó, h&m basic cuccai, de ott is full lutri.

      úgy mondanàm, a testem különböző részei különböző konfekciómérettel bírnak, ami nadrág jó lábban-csipőben, derékban szűk, és-vagy túl rövid a derékrésze,
      ami blézer jó vállban, az szűk máshol, ellenben pl hosszú az ujja, stb...

      és télleg csomószor máshol van a mellvarrás, derékrész, dekoltàzs, mint ahol lennie kéne, akkor is, ha nagyjából stimmt a méret, és emiatt mégse tudom megvenni a legtöbb fazont...

      Törlés
  7. H&M gyerekrészleg :D vannak egész jó és felnőttes cuccok (mondjuk én eddig csak pulóvereket rendeltem onnan meg egy nadrágot)

    VálaszTörlés