2019. április 20., szombat

ezt nem a nyuszi tojta

többen elmélkedtetek itt húsvéti szokásokról, mitillikről, függönymosás, házikalács, egyebek...
gondoltam volt, kiposztolom, hogy hát ahh, én ezt már mennyire el kellett engedjem... pici lakás, otthon se vagyunk, idén ráadásul mindenféle eseti kiadás erre a hónapra esett, a gyerek is anyóséknál ünnepel... (minimalizmus és rugalmasság!)

na, mikor gondoltam, még nem tudtam, mit takar idén az a 'mennyire'.

hajnali fél kettőkor arra keltem, hogy a pasi kiskanállal kavargat valamit a konyhában - miazistenért teázik hajnalban, ugye... fájdogált a torka és fújdogálta az orrát a héten, fázott éjszakánként, azgyermek múltkor beteg volt, nagyonlázas, az jött volna ki ennyire a pasin éjnek évadján?!

hát nem. szódabikarbónát kavargatott épp egy irgalmatlan hányás-fosás kombó után. (bocs, de mit cirkalmazzam.)

még mikor ötkor sorban kellett álljak a fürdőszobáért, hogy dolgozni jöhessek, reménykedtem,
de mostmár csak az a kérdés, én megjelenhetek-e egyáltalán a naaaagy szüleimszülinapján holnap. (ő ha akarná, se tudná elhagyni a lakást, annyira.)

szegényem egész éjjel, reggel, majd még délelőtt is még kijárkált,
nem maradt meg benne egy korty víz se...
felnőttet ennyire ìgy rosszul lenni én még nem is láttam, pedig voltam már magam is durván... basszus.

szóval a rugalmasság! a minimál elvárások... a...


tegnap még kirándultunk, semmi előjel.
ma a gyerekkel húsvétoztak volna - sztornó. holnap koránra le kellett volna autóznunk anyámékhoz a vendégséget előkészíteni - az autó, a markos kéz, lehet, hogy a korán is kiesett most, sőt,
azabaj, hogy ez nemigen lehet gyomorrontás, ahhoz túl durva, meg full ugyanazt ettük,
és bármit kapott is el, az már bennem is van (puszi, bújás, közös vizespalack, egyebek),
és holnap ott lesz a három babóca, egyikük jó gyengus peches immunrendszerrel...
(majdnem-unokaöcsém és a szalmonella, pl.)
ajj.

szóval az idei ünnepi menü sóbakrumpli lesz, ha egyáltalán, yeee. még jó, hogy egymásnak a nyuszi már csütörtök este volt, és ma nyitva lesznek a boltok, a hétfői kertipartis meghívás meg olyan távoli, hogy kitérdekel jelenleg...


nektek jobbakat! (nekünk jobbulást..)

4 megjegyzés:

  1. Jobbulast! Basszus remelem nem a gyerekek kozott korozo hanyos fosost kapta el, nekunk az egy laza 9 nap volt es a gyerekdoki szerint ez nem kirivo eset...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hallod, remélem nem!
      de most egy ilyet a felnőtt ugyanúgy elkap amúgy és uúgy ledönti?

      Törlés
    2. Siman. Es kb egy felnottet jobban megvisel, mert egy normal felnott nem a tobbi 2-3-4 evessel gyurja a pisis pogacsat allo nap...

      Törlés
    3. fasza. akkor még utoljára kiélvezem a tökfőzelékem, és àtvariálom az átvariált terveket is

      Törlés