2019. január 14., hétfő

drogéria update:

és akkor a rossmannban kb mindent leáraztak, amit kinéztem/kinéztetek,

Neutrogenákat is, csak mondom.


(nem tudom, mi van, múltkor is bementem betétet venni, és pont hozzá volt csomagolva ajiba az a féle nedves wcpapír a nekem megfelelő kiszerelésben, amit amúgy is szoktam venni, meg olcsóbb is volt picit.
meg kinéztem izzadásgátlókat, mert az oldspice-om mostanában valahogy nem mindig kielégítő, és voilà - az egyik márkából konkrétan csak azt az egyet akciózzák, amire most fentem a fogam kipróbálni, ennyire. mimimi...

meg persze, hogy felcsigáztatok itt a tusihabokkal, na, és azt is, haha.

nem az, hogy nagy összegek,
de szerintem ez jel!)

(ténylegvicci, na.)



(amúgy meg nagyon meg kell nézni, ha valakinek sérti az önérzetét, hogy valami akciósan is több, mint máshol, lásd a balzsamom. csak mondom.
mert amúgy meg kinekvanarraideje.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése