2018. november 4., vasárnap

pasi update

nyomaszt, nyomaszt, nyomaszt, hajj, szörnyű.

nem tudok ezzel mit kezdeni. van a férfi, akit szeretek, meg a férfi, aki nemő, az a szívtelen izé olyankor nem is hasonlìt.

tudjátok, hogy én bántalmazó háttérből jövök, és ennek megfelelően nem is olyan vagyok, mint aki nem - remekül át tudok lépni az ilyen kellemetlen epizódokon, hogy rendeződjön a viszony.
(ill régebben jobban át tudtam, ma màr ez nem megy valami jól ahhoz képest, sok gyomorgörcs és félelem és disszociáció marad egy krízis nyomàban...)

így most gyötörnek a kétségek -  beszéltünk a történtekről, és sajnálja, és igyekszik,
én mégsem érzem ugyanazt a biztonságot, mint előtte, és nem látom biztosítva, hogy nem történik hasonló újra, mert azt mondta, mindenkinél van olyan pont, hogy elveszti a fejét, de én nem tudom, nem hiszem... vajon tényleg?

elfáradtam abban, hogy visszatérően kiselőadást tartsak az érzelmi támogatásról, kapcsolati alapokról, a másik tiszteletéről, az összes ilyen szarsàgól, aminek alapnak kéne lenni, de ilyenkor kiderül, hogy nem az, vagy nem mindig az,

ugyanakkor azt is tudom, hogy messze a legklasszabb férfi, akit valaha ismertem, és vele gondoltam a hàtralevőt élni, és nem fogok lelépni, nyilván,

és akkor most mivan.


ja, persze párterápián azóta se voltunk, mert nincs rá pénz, ő se pszinél, mert nincs pénz (ja, de, az ingyen lenne), idő (mert aznap akkor nem tudna pénzt keresni, különben is nyelvet kéne tanulnia), meg aki ingyen van, az nyilván rossz, úgyhogy értelme se.
de ha minden érvet megdöntök, jön az ultimate - hogy én meg megvettem a fitnesszbérleteket és nem mentem el, akkor mit várok.

és tudom már, hogy vannak bàntalmazó jegyek benne, és rohadtul kéne rajta dolgoznia (az érzelemkezelésen, az igénykifejezésen, az alkoholista és elhanyagoló és szerintem erőszakos apa + mártíranya romboló hatásán, mert naná, hogy behúztam egy ilyen embert, csukott szemmel, ezer közül is megtalálom) - de nem lehetek a terapeutája. nem tudok. nem akarok.
ő meg szerintem egyszerűen nem hiszi el, mennyire fontos volna ez, mindig-mindig lerázza, és mindent elébe vesz.
és tehetetlen vagyok teljesen.
teljesen.


na jó, ezt érzem most, elkeseredve, de azért látom és tudom, hogy ő nem az exem, ő okos, és fejlődött már rengeteget, már szuperszeretve érzem magam, és továbbrais, ehhez képest is mindig egyre jobb minden (kivéve, mikor ìgy visszaesünk), és tényleg pont azt akartam előtte megírni ide, hogy már abszolút a házasság környékén ment a témàzás,
meg tökre flottul működött szerintem, az is lehet, hogy ezt is én reagalom csak túl, mert minden kapcsolatban van ilyen,
csak közben nem tudom, nem tudom....
és bírnátok őt, meg egy nagyon jó ember (mikor nem ilyen), és nagyon jó apa.

ezért nem tudom, ez zavar össze, ez myomaszt.

3 megjegyzés:

  1. Már egy csomószor eszembe jutott, hogy van egy saját tapasztalatom, ami hátha hasznos neked ha leírom 😊. Nekem szintén (többszörösen) bántalmazó háttér, nulla támasz vagy szeretetkapcsolat, amire így lehetne nosztalgiával gondolni. Ettől lett egy olyanom, hogy ha ér nehézség vagy szomorúság, akkor a szerelmemtől várom, hogy úgy vigasztaljon / kárpótoljon érte, mintha az anyukám lenne... Nem tudom, érthető-e, nem azt várom, hogy főzzön húslevest és hozzon kakaót, mégis, nem párkapcsolati szintű támogatást vártam, hanem a mindenek feletti szülői megtartást. Erről nekem fogalmam se volt, amíg meg nem ismertem a férjem, aki valami miatt ezt zsigerből lepattintja magáról. Tehát nagyon szívesen nyújt házastársi támogatást, de nem partner a totális széthulláshoz való asszisztálásban. Nyilván ezt nem mondta soha így szavakkal, de valahogy kiszagolja, ha a hatáskörén túli dologba akarom behúzni 😀. Ettől eleinte sokszor voltam kétségbeesett, és nagyon árvának éreztem magam, és haragudtam rá, és csalódott voltam, aztán egyszer csak leesett, hogy az árvaságom "az én problémám" (értsük jól), és őt Szerelmemnek, nem pedig örökbefogadó szülőmnek hívtam meg az életembe, úgyhogy unfair azt várni tőle, hogy kárpótoljon az árvaságért. És milyen jó nekünk, hogy ő ezt komolyan veszi, hiszen ha beállna anyukának/apukának, akkor utána hogy szexelnénk stb 😊. Volt jópár év amikor minden szirszar felett nagyon intenziven sírtam, hogy most azért ilyen rossz nekem, mert letörött a körmöm ÉS MÉG ÁRVA IS VAGYOK (nem a valóságban, csak supportilag), aztán ennek a fájdalma idővel kifakult valahogy...
    Nem voltam ott, nem tudom hogyan reagált, de a leírásodból az lett ismerős ahogy egyre idegesebb attól, ahogy te egyre jobban kiszolgáltatod magad...
    Akárhogy is van, nagyon sajnálom, tudom, hogy virtuális árvaként felnőttként helytállni nagyon nehéz 😔

    VálaszTörlés