2018. november 10., szombat

készülődésekbe'

lecsúsztunk a lidlis 3manós lábtörlőről, de valami nagyon durvàn - 4 üzletből semmi, pedig annyira láttam lelki szemeim előtt karácsonyi ajándékként a szüleimnek és anyósnak (sőt, eredetileg még abban is bíztam nagy naivan, hogy nagybátyáméknak is jut). (már a csomagolást is elképzeltem.)

emiatt nagyon csalódott vagyok, hiába kis súlytalan semmiség... azért mutatom:


amúgy meg kitaláltam a kézzel dizájnolt vizespalack ötletét (még keresgélek mindentbìró dekorfilcek témában, tipp?), de persze sehol se találok natúr, minta- és bpa-mentes műanyag palackot normál áron (értsd max egy ezresért.)

nekem a régi (dombornyomott, kis x-ekkel dizájnolt) ikeás mellett (ami nálunk smoothie-s flakonként funkcionál) most az átlátszó a jyskös van, és nagyon jól szuperàl, tök jó lenne valami ilyen tetős. (az új ikeás idegesîtőnek tűnik a hülye kupakja miatt, látom mindenbe beleakadni egy női táska mélyén, pedig ugye oda szànom.)

ja, mert sehova nem indulok el víz nélkül (én se), és a mai sztenderd àsványvizes palackokat gyakran kell cserélni.
(nekem a legjobb a literes szentkirályi formátuma lenne, csak olyan palackot pláne nem árulnak sehol.)

régi ikeás
jyskös

új ikeás
mondani se kell

(a képek a vonatkozó áruházak képei, kivéve az utolsót, ami a groby oldaláról van. meg a régi ikeást, ami nem a magyar ikeáé, de valami ikea. siettem, na.)
(ja, ésa ez amúgy nem a reklám helye, hiába tűnik annak.)


emellett még a vászon+tüll anyagú mosható zacskók, textil bevásárlószatyrok, übercuki táskába való papírzsebkendő tartó vászontokok vannak nyerésben jelenleg, cuki zsebmelegítőkkel (valaki mondja meg, működnek-e vagy csak parasztvakítás), csodaszép mindenféle meskás ékszerek, illetve nyilván fényképes-személyreszabott kulcstartók/medálok/akármik. és legújabb szerelmeim, a cukibbnál cukibb sütikiszúró formák... akár már megsütve, akár maga a forma recepttel+esetleg alapanyagos üveggel. továbbá mopsz alakú párna, thermo bögre, 'első karácsonyom' feliratos bababody, sógyurma- és filcdíszek, faliképek, saját gyártású képeslap (amit fel is adunk), hangulatdoboz, ujjbáb és általam készített/tervezett játszószőnyeg van az ötletlistán épp.

ez nagyon draft persze, de biztató, szerintem az egész ajándékállomány meglesz, és nem utolsó nap fogok kétségbeesetten agyalni, dejó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése