2018. november 19., hétfő

gyerekecske-gombocska /2

egyébként még mindig szerelmes vagyok a gyerekbe, ha bevallom, ha nem. (persze könnyű úgy, hogy eddigi életemben még senki ennyiszer nekem nem mondta: szeretlek!)
pedig azt vártam, hamar múlik, volt is pár nemolyanjó alkalom jómúltkor.
és néha nagyon fárasztó tud lenni még így is, heti pár órában is.

persze olyankor megerőltetem magam, sőt, még pókosat is játszom a pókfóbiám ellenére. (vállveregetés, taps!)
és repetitíve gyógyítom vele ugyanazt az öt állatnak képzelt díszpárnát, akár harminckettedszer is. (nem annyira túlzó szám, mint szeretném...)

nem tudom viszonyítani, szóval csak gondolom, hogy ez egy koncentráltabb minőségi idő, mintha ő saját gyerek lenne, amit viszont nehezít, hogy nem ismerem olyan jól, jobban is kell fókuszálni,  nehezebben is értem.
(nem tudom elképzelni, hogy ennyi tiszta figyelmet tudjak nyújtani minden nap. kizárt. hogy csinálja ezt egy anyuka? hogy tud nemfigyelni? ugyanez oszlik el több napra, vagy milyen...?)
(tudom, majd megtudom.
vagy nem, ugye.)

lenyűgöz viszont annyi mindennel...
ahogy változik, formálódik, ..., ahogy egyre komplexebb dolgokat képes alakítani, amilyen játékokat kitalál... ahogy örül valaminek... ahogy megéli a világot...

és az is, hogy bonyolultságában is milyen egyszerű minden:
mikor már nem bírja az autózást, elég elkezdeni pókcsaládosat játszani a kezeinkkel, és lemodellezni egy sütisütést, kb mintha báboznánk - az utolsó részletig kijátssza a sztorit, meg is van oldva az úti szórakozás... meg hasonlók.
kb csak figyelni kell rá, és abból következik is minden.

mondhatni könnyű vele ez a sok nehéz dolog.

én meg, nem szándékoltan, de hozom az "anyukás gondoskodós" sztereotip vonalat, kívülről nagyon vicces lehet.

ajj, annyira nyuszifül àm, hogy nagyon. és annyira magától értetődő, hogy van, mintha mindig így lett volna, és csak ígyebbül lesz.


közben meg a pasival nagyon tanuljuk egymást a gyerekezős dolgokban. (szerintem nem is megy rosszul.)


(u.i.: amúgy lehet, hogy mindezt egyszer már leírtam, akkor .. bocsi. de hát ez az aktualitás. szerelem, rácsodálkozás, kisnyuszi, rólagondolkodás írásban...)


#nekünkizgiségek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése