2018. november 24., szombat

fronthatás (csüt.i poszt)

szerintem ez fémjelzi a hét elejét, látványosan több hibát vétenek az emberek, kevésbé hatékonyan gondolkodnak...
tele voltunk nagy félreértésekkel, kavarokkal, szürreális ügymenetekkel, és, bár tegnap nem dolgoztam, hallottam hírét, hogy ugyanaz ment, mint nálam.

tegnap igyekeztem kipihenni, sokáig aludtam, olvastam, chateltem, fürdőszobai nagygenerált tartottam (minden felgyűlt, minden is!),
közben visszatérően csitítgattam magamban a pánikot (nem leszek kész semmivel, pedig annyi mindent kell),
aztán terápiás jelleggel visszamentem a régi környékre a pékségbe egy kv-lilahagymás-baconös pizzaszelet kombóra,
meg biciklizni a kültéri edzőparkba.
csak fél órát tekertem, de ajj, annyira nekem való...

majd televásároltam a szatyrom a zöldségesnél, pékségben, lidliben,
és főztem egy istentelenül jó chili con carnét, még az se volt vaj, hogy picit túlszaladt a fahéj.

közben besötétedett, hazaért a pasi, és aranyéletet néztünk, meg szeretgettük egymást.

jó volt.

(azért front idején ez teljesítménynek számít ám.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése