2018. szeptember 5., szerda

akcijóterv expectation

arra jutottam, hogy
1) kell mostmár egy fogorvos. egyrészt, mert a pasi szerint rémes szájszagom-ízem van, így már nem csókolózik velem, másrészt gyanúsan nyom a letört gyökérkezelt fogamnál az ínyem, diszkomfort érzet, de jót nem hiszem, hogy jelent, harmadrészt amúgy is ideje.

2) letsgo háziorvos, beutalókért az új helyre, mellesleg megkonzultálva a hasfájásaimat, és legújabb felfedezésemet, a torokfájásom.

(úgy fél éve biztos, de lehet, majdnem egy is megvan, hogy rendre valami szmötyit érzek a torkomban, meg olyan 'mintha fájna-kaparna' jellegű érzést... letudtam annyival, hogy biztos a tüdőm tisztul, most, hogy nem bagózok, és most már szinte fel se tűnik.
de hirtelen leesett, hogy lehet, ez mégse normális,
meg a nyelvem is a torkom fele dzsuvásodik mindig (ami alternatív magyarázat a szagra), szóval mondjuk rákérdezhetnék, hogy ugyanmiez.)


és akkor így szereztem bátorságot, aztán elkezdtem informálódni, how to go fogorvos, meg egyeztettem napot a pasival a lakcímkártyacsináláshoz, amivel a háziorvosnál már majd meg akarok jelenni.

gondoltam, ügyesen-okosan haladgatunk ezzel, jólesz.

hát szoszo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése