2018. május 12., szombat

hátha tudjátok

hol kapni felnőtt férfira való mickey egeres pólót?

8 megjegyzés:

  1. Ha nem SOS akkor aliexpress

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ú, ez eszembe se jutott, köszi

      persze azért még reménykedem vki helybeni dologban előtte:P

      Törlés
  2. Most beégetem a férjem :D a H&Mben szokott lenni a lánypizsamáknál ilyen nagy lezser alvóspólónak szánt dolog, és ami nekem majdnem pólóruha az rá pont férfipóló :DDD nálunk ilyen családi totemállat, úgyhogy fel vagyunk készülve

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D szerintem amúgy inkább menő, mint égő, így külön kreatív is

      megnézem, köszi

      nálunk a kislány miatt került elő, aki minnie-mániás, és azt szokta játszani, h apa meg mickey, de simán lehetne felnőttpoén is :)

      Törlés
  3. Sírsz:
    http://www.rapcity.hu/New-Era-Disney-Over-Logo-950-Snapback-Mickey-Mouse/New-Era-Disney-Over-Logo-950-Snapback-Mickey-Mouse-p0367813.html
    Ma találtam, kivagyok tőle <3

    VálaszTörlés
  4. Women's Secretben is vannak cuccok (online mindenkeppen, de nekem cikkszam alapjan az uzletben is szoktak segiteni), nagyreszt csajosak, de neszeszer, bogre stb uniszex. Oki, abbahagytam :DDDD

    VálaszTörlés
  5. a cropp webshopjában is láttam, igaz, csak a lánypólóknál, de tuti van ott is nagyméret (pasiméret) ;)

    VálaszTörlés