2018. május 11., péntek

hát izé

first of all: köszönöm a támogató gondolatokat!
full bedarált ott és akkor a szégyen, meg amiket még írtam is,
nem is akarom most visszaolvasni.

este egy spontán, pasi és barátai társaságában megejtett ünneplés-berúgás zökkentett ki valamennyire, de amúgy hányni tudtam volna magamtól...

nagyon ingatag a hangulatom azóta is, magányosság, zavarodottság fel-fellobban, bár sokat segít, hogy a pasi összekapta magát és szerelmezős-egyhullámhosszos azóta.

fáradtnak érzem magam, nem akarok semmit, durva-feszített hosszúhét van a melóban,

azért igyekszem helytállni persze,

a szabadnapokon is mindenféle diszkomfortkeltő szarcsi izé volt,

például nyertem egy kullancsot, lehet figyelni a helyét, jeee,

majdnem meghaltunk kocsival 3x is látvànyosan,

vettem joy-kuponos újságot, és most örülhetek, ha annak az árát visszaspórolom, annyira átgondolatlan döntés volt,

persze nem azért, mert nincs kilométernyi bevásárlólistám, hanem mert pénzem nem lesz hozzá (olyasmi kell jobban, amire nincs kupon vagy lófütty a kedvezmény, stb)

de magassarkút akkor is kéne, már eskü 16ezreset is néztem (az nálam xtrémdrága), annyira elszánt vagyok, erre az meg nincs rámvaló, seholse.

mentünk valahova, ahol egy órát várakozni kellett, mert áramszünet miatt semmit se lehetett intézni,

emiatt elcsúszott az egész nap,

és amúgy is, az összes progi elkavarodott, áttevődött, felülíródott, mégse akkor, mégse oda,

mekis ebédek voltak

meg rossz fagyi. (mondjuk abból legalább keveset is adtak.)

otthon is felejtettem, ami kell,

a buszon is majdnem fennmaradtam,

hazafele viszont tévedésből jóval előbb szálltam le,

az albiból elköltözés se úgy megy, ahogy kéne,

csupa elakadás, csupa bosszúság, mehh.
történik csomó jóság is, szerencsére, csak ezek eléggé rányomják a napokra a...

szóval hogy ez most valami rossz csí... hagyjuk is.
(még jó, hogy nem hiszek az ezoizékben, hahh.)



(ja, és srry, hogy ez nem valami összeszedett poszt, de az összeszedettségem mind a munkáé... ami ma amúgy se sok, csinos vagyok, azzal próbálom kompenzálni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése