2018. február 1., csütörtök

a tegnapi mű pedig

ez a mangós-kókusztejes csirke volt.
hát gyerekek...

én mindigis a pörkölt-rántotthús-székelykáposzta-krumplifőzelék vonalon mozogtam, sosenem próbáltam még semmi igazán egzotikusat. (a szójaszósz meg a bulgur is nagy kalandnak számított.) ilyet meg még nem is ettem.
nem tudom, ez most hogy történt, csak akciós volt a lidl-ben a kókusztej és rágugliztam, aztán ez olyan agyhalottan is teljesíthető darabol-összeönt-hagyfőni kajának tűnt, és hirtelen nagyon akartam.
(mondjuk a hóvégi forintjaimat nem volt okos dolog egy fogásra pazarolni, de hát az agyhalottság, ugye.)

most oda-meg vissza vagyok a kajától is, meg magamtól is, és akarok sok-sok klassz új receptet, és újféle alapanyagot, és stabilan a kamrába tenni a kókusztejet (nem mintha a pasinál lenne kamra), és már azon agyalok, vajon az ananászhoz megy-e, mert qrvajó... (meg sok vegán fogást is inspirálódásnak a változatos zöldséghasználat miatt pl, csak épp húsosan, nyilván, meg mindenféle gasztroblogokat-vlogokat, ..., ... meg horváthilona szakácskönyvet is, haha. pedig ugye nem is szeretek főzni - ezt se értem.)

egyszer akkor is összeáll majd egy nagyobb receptrepertoár nálam is, és onnantól mennyivel szebb lesz az élet, awww :)

(kezdetben mondjuk lehetne a pasinál meg a melóban is wifi, mert a receptoldalak zabálják a netet, de még a gyönyörű új sárga függönyt se raktuk fel, mit akarok...

majd idővel lesz minden, ahogy gépem is lett.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése