2018. január 11., csütörtök

vannak még olyanok, hogy

- váratlan változások és események a melóban. (órákig tudnám mesélni, hisz normál helyen, normál esetben ezek egyike se, vagy meg se, vagy nem váratlanul, szóval: kabaré, meg ilyenek.)

- nagyon szeretnék aludni.

- tegnap este majdnem vettem egy laptopot, csak nem készült el a melós papír, aminek az elkészítésére a tegnapot tűzték ki maguknak, mint határidőt.

- lehet, hogy ma este veszek egy laptopot, mert mára azért meglett. àm, mivel mára nincs fuvarom, plusz az alvás utáni vágy se fog magától múlni, lehet, hogy inkább holnap veszek.

- sok a 3x12 óra egymás után, itt, így, nekem. de legalább a végére üdìtő nyugi van. (kopp-kopp.)
(update: nincs.)

- mostanában (megint) egy csomó mindent vettem. fogalmam sincs, ezt hogyan sikerült - se lelkiismereti, se pénzügyi, se technikai szempontból.
például elmagyaráztam a pasinak, hogy kéne még hosszú ujjú, egyszínű, vékony felső, csak darabja 3-4ezerért nem tudok most többre beruházni, és akkor köbö a rákövetkező héten bementem a háundembe megnézni tök mást, és megláttam és -vettem kettőt is féláron.
illetve:
évek(!) óta kerestem rendes fekete kardigánt. no, hát vékony lett is már, meg angóra is, de olyan mezeit nem találtam jó ár-érték arányban egyet se, sehol.
erre itt, még a próbafülkébe indulva mintegy mellesleg rámkacsintott egy teljesen okés darab szintén féláron, pont a méretemben. honnan?! hogyan?!
örültem, elhoztam, naná.
máskor meg:
rendre lemaradok a méretemben árult normális fekete garbókról, és ugyanígy, full véletlenül szembejött egy abból is.
valamint turiztam egy vadonat új műbőr szoknyát, gyári címkéset. nem akartam én divatozni, csak minden szóbajöhetőt felpróbáltam, ez meg jól állt, megérős áron. (a címkét akkor még fel se fogtam.)

- a szülinapra választott jódrága nyakláncomat vagy két hétig nézegettem a boltban, erre otthon derült ki, hogy valószínűleg semmihez se mutat jól rajtam, hiába tetszik úgy. ezen azóta se tettem túl magam, persze még sok időm nem volt rajt' gondolkodni. lettek viszont szuper darabjaim is, meg beruháztam végre hullámcsatokra, meg ilyesféle igényeskedések... (és elkezdtem ismerkedni a krémmániaponthu-val, még a végén képbe kerülök ezen rejtélyes női dolgokkal is, skandallum.)

- idén még csak egyet aludtam otthon.

- egy rakás ingyen elvihetős fészcsopira pazaroltam a mobilnetem, hogy szerezzek átmeneti ruhásszekrényt a pasihoz, míg nem tellik normálisra. mindig írta, hogy "cuki vagy", de egy se kellett, mára dekódoltam, hogy inkább ne legyen szekrény, mint randa, kétes. hátjó, abban maradtunk, hogy próbál intézni máshogy.

- nemsoká veszünk függönyt, hogy végre felszabadultan öltözködhessünk és perverzkedhessünk, akár világosban is. (most vagy liberális vagyok, vagy felelőtlen, vagy én nem is tudom, de teszek rá, hogy megláthatnak. őt nagyon feszélyezi.)

- egy ideje màr pihepuha gyöngédséggel von körbe, stabilan, amitől, megmondom őszintén, sokkal szebb az élet.

- tényleg van egy brutál teendőlistám, a legváltozatosabb (élet)feladatokkal, ami továbbra is dinamikusan formálódik (és többnyire bővül), és hát, maradjunk annyiban, a következő tíz év minden percére van elfoglaltság-ötlet.

- az ütemtervben felbukkant egy, a szakmám és a munkahelyem metszetét felvillantó, inspiratív téma is, ez új, erről nem tudok nyilatkozni még, de nagyon izgalmas, hogy lett. utána kell majd olvasni.

- híztam 3 kilót. (ami rajtam ugye látványos.)
sajnos mind a hasamra ment. (jó, sarkítok. a tokámra is jutott.)
nem így képzeltem. (hát jujj.)

- idén még nem éltem szociális életet. de akarok, fogok. (amint eljutok oda a listámon.)
stb.


- .......


#randomságok
#dolgozásközbenvagyok

2 megjegyzés:

  1. Krémmániát imádom. Ott csekkolok mindent, és van, hogy eleve úgy választok, hogy ott olvasok utána.
    Turiban nekem is szerencsés napom volt tegnap. ;-)
    Meghalnék 3x12 órától. Kettő is rengeteg egymás után.
    Örülök, hogy rendben vagy, híztál. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) <3
      3x12-őt most már tapasztalatból se ajánlom én se :D


      ja, és azt még nem is sejted, h van vhol egy olyan pontja is a TERVnek, h "megkérdezni Lulut arcbőr ügyben"... csak még nem tartok ott.
      de előre szólok, h egyszer fogok ám

      Törlés