2018. január 13., szombat

kedvesuniverzum

mit te csinálsz már megint?

akartam volt ìrni, hogy vettem egy laptopot, de még nem tudok többet ìrni róla, mert vettem egy laptopot, és azzal kell szöszölnöm (true love egyébként, omg-omg),
erre kaptam egy olyan üzenetet a hugomtól, hogyaztmondja: cirka 6 hónap múlva nagynéni leszek (csak hosszabban, részletezve, nem rám kihegyezve, plusz ultrahangfotó),

és hogy akkor ez így most mi,
azóta is döbbenet,
#waitwhat,
hasonlók.


tegnap óta nem jutunk szóhoz, mert hát sok mindent láttunk jönni alternatíve, de ezt nem.
(nem a sógoromtól, ennyit még hadd áruljak el. #majdcsakelmondomeztisvégre

#szappanopera)

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. hát, ő a vőlegénye és sokéve élettársa volt,
      akivel ősszel (őszre?) szétmentek, csak én fáziskésésben vagyok, mert mindent utólag tudtam meg.

      szóval mikor én arról faggattam anyámékat, vegyek-e sógoromnak is kariajit, ő már vki mástól volt várandós, na.

      Törlés
  2. Akkor szép az élet ha zajlik.;D

    VálaszTörlés
  3. Azért ez elég komoly kis sztori.Szülők hogy reagáltak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát én azt hittem, kiakadtak, aztán mikor végre felvették a telefont, kiderült, hogy örömboldogság

      Törlés
  4. Izgalmas minden esetre...
    😀

    VálaszTörlés