2018. január 25., csütörtök

random arcradírozásokba' nemrandom

az a tipus vagyok, akinek ha beválik valami, utána ragaszkodik hozzá, sokszor még tusfürdő illattal se hazárdírozok, nemhogy márkával, például.

erre nem kivonták a forgalomból az arcradìromat?

ennek nem tulajdonítottam akkora jelentőséget, míg rá nem jöttem, mennyit számít. (tmi:
főleg az államon lett látványos, a faggyú türemkedett-lógott kifele a tág pórusokból, épphogy csak nem integetett, komolyan, hát milyen undi már...)

még én is, aki ugye millió éve élek fogalmatlanul (és igénytelenül, és felelőtlenül, I guess) az arcápolást illetően, kezdtem tarthatatlannak érezni a helyzetet.
és nézegetni a radìrtémát. (aha meg bha, vagy mi - jó, most hagyjuk, majd utána kell olvasni, meg a pénzt is elb*sztam másra, jó lesz nekem a hagyományos is.)

hát, mit mondjak, bonyi.
(a krémmániáról annyi már feltűnt, hogy még az én minimális infóim szerint is szarcsi kozmetikumokat is nagyon fel tudnak értékelni, illetve sokan teljesen meggyőzően használnak  "szakzsargont" full tartalmatlanul-indokolatlanul, ami nagyon félrevihet,
vagyis kritikusan szabad csak olvasni,
bármilyen zseniális is.)
komolyan, azt se értem, hogyan, de

kikörvonalaztam magamnak ezt:
ami közel 3ezerforint, ami tudjuk, hogy nem is sok, ha a tizenezres elégjó krémeket vesszük alapul, de még nem azt vesszük (- mert laptopot vettünk, meg szoknyákat, meg hol vagyok én még attól), csak ugye laptopot vettünk, meg szoknyákat,

szóval addig is akkor legyen ez, mondottam volt:
és hazafele bementem érte, és még pont le is volt árazva (ez mekkora már), és elhoztam az utolsó darabot - ami ezek szerint rám várt.

fura, hogy fekete, fura, hogy építkezésszagú (mondjuk), meg az is, hogy olyan matt lett hirtelen a fejem, amilyen még soha. rá volt ugyan írva, hogy pattanás kizáró ok, de otthon láttam, akkor meg már mindegy volt. remélem, ... csak szépeket remélek.

utána még rápróbáltam az ősz óta bontatlan hidratálómra is... (mert a másikban csalódtam, úgyhogy ez esélyt sem kapott... de hátha.
(az már külön posztnyi lenne megint, fuhh.)

meglátjuk, bohóckodásnak számít-e ez az árkategória, meg egyáltalán, ezek a választások, hiszen full tapasztalatlan, a.k.a. kezdő vagyok még a témában,

de drukkoljatok :)



[u.i.: most konkrétan egy randa, pattanásos, ámde selymes babapopsi van az arcom helyén, amúgy. ilyen eddig csakis kozmetikus utàn volt. mármint a selymiség. pedig csak este kenekedtem. lol.]

5 megjegyzés:

  1. Ha tudsz e-bay-ezni,ajánlom a Baviphap epres maszkját.Koreából ingyen hozzák.Szerintem tök olcsó,rengeteg van benne.Komolyan,olyan lett a bőrőm mintha nem is lennének pórusaim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. woww
      utánanézek, köszi :)
      (az ebay is még csak a listán van, de majd)

      Törlés
  2. nezd meg a skinsmart oldalat,ott nem csak vasarolni tudsz hanem mindent leirnak a kremekröl hatoanyagokrol,börtipusokrol.nagyyon jo oldal:-)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés