2017. december 14., csütörtök

most, hogy

végre hozzájutottam némi koffein-utánpótláshoz, szeretném elpanaszolni nektek, micsoda kiszúrás is a melóban saját mobilnetet használni.

mert a mobilnet drága.
drága és hamar fogy.

hiába spórolok pedig hitem szerint így is, nagyon nem megy a beosztása...


(most, hogy a telefonszámlám is saját zsebből lesz, még sürgetőbb hatékony megoldást találni.
eddig ott tartok, hogy wifijel erősítő kütyü szintén saját zsebből - de iszonyat drága, csak akkor derül ki, műkődik-e itt, ha már kicsengettem, és persze külön engedélyeztetni kell kábé mindenkivel.
rémes.)


ami pedig a legnagyobb kiszúrás, hogy én igazából csupa képes dolgot nézegetnék szívem szerint - diy posztokat, webáruházakat, receptoldalakat, lakber meg dizájn témákat...

és ugye nem lehet.

és ez engem úgy elszomorít... úgy érzem, megfosztanak a megihletődéstől. a vizuális érzékcsiklandástól. a...

meg a pinterest, meg a mémek, meg...


tudom, hallgassak, munkaidőben ilyet... no de mikor máskor? otthon ugyan lehetne, ha ott lennék, de hát szinte sose vagyok. mehh.



na, így nem lesz nekem instám se sose, lássátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése