2017. december 14., csütörtök

basszus

az előbb olvastam egy játékszabályzatban a fészen, hogy a valótlan adatokat megadókat automatikusan kizárják - és hirtelen leesett: hát nekem második nevemként ott nem a valódi, hanem a vágyott szerepel.

mert amikor regeltem, még hülye kis csitri épp biztos voltam benne, hogy folyamatban a tettek mezejére lépés. hogy nincs akadály. hogy én aztán ezt a névváltoztatás-dolgot úgy kitaláltam, nem tántorít el semmise!


utána derült csak ki, hogy a pénz azért de.
naná.
(kb mindig le voltam égve...)



nincs elvetve, továbbra is szeretném, csak félretettem kevésbé szűkös időkre. meg az iratcsere is... járjon akkor legalább le valami...
aztán kiderült, hogy lejárt, de akkor gyorsan kellett.
most meg megen a pénz.


de egyszer hátha.



szóval most asszem érvénytelen vagyok fészen.... vagyis hamisprofil.
what...


és akkor jobb is, ha nem nyerek, fájna, ha emiatt mégse adnák oda, amit, ugye.
#fwp

4 megjegyzés:

  1. de a facebookon meg tudod változtatni a neved (talán félévente) - én is módosítottam rajta (ékezetet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. komolyan??
      akkor én honnan szedtem olyan biztosra, h nem lehet? hm...
      köszi a felvilágosítást!!! :))

      Törlés
    2. egyébként az első reakcióm nem ez volt, furamód, hanem egyfajta ijedtség, hogy akkor most vissza kell változtatnom a nevem...
      úgy tűnik, tényleg-tényleg nagyon szeretném én ezt :O

      Törlés