2017. szeptember 12., kedd

nem vesztem el,

csak még múlt hétfő délután leverődtem lábról, kb az uccsó poszt megírása után... durva volt és rossz.
(pl napokig nem tudtam még a telefonom se nyomkodni, mert fájt nézni.)


így egész héten otthon hesszeltem egyedül.


kivéve éjjelente,

mert miután beblogoltam és a csajoknak is megírtam, hogy a pasi se alszik már ott többet, hívott, hogy kicsit átvariálódtak a dolgai, este meg már azzal, hogy nagyon.
(pl ugyanúgy megy xy-nal melózni, csak nem kedden, hanem szerdán, nem éjjel, hanem koraeste, nem az ország másik felébe, hanem városon belül és nem gipszkartonon, hanem világításon. értitek.
és csupa ilyen.)


szóval éjjelente a pasi szuszogott a nyakamba,

nappal meg ügyin regenerálódtam, ráérős chillben, offline, tevékenyen, mindenből kiszakadva. (még minimum fél hét rámfért volna, simán.)


igyekeztem-igyekszem eleget inni, mivel megmérgeltem magam, hogy valószínű megint kiszáradtam (de hogy mitől?!),

szóval örökösen pisilnem kell.
(ez elég bosszantó, remélem, majd beáll.)


és ha már, lecsaptam a lehetőségre, úgyhogy 8. napja nem dohányzom.

(és -még- senkit nem öltem meg! ellenben ragyog a lakás, és amint bírtam, rájártam a kültéri fitnesszparkra is, amit a szorgos levegőzés során épp most találtam.
van kinti szobabicikli vagy mi, na, az!)

őszintén: rendesen kínlódok miatta (nem csak az elvonási tünetek, sóvárgás, pszichés hiányok, hanem a felborult anyagcsere, belassult emésztés, fájó-feszülő dinnyepocak, szédülés, hányinger, zabálhatnék, kábaság, ..., ... ), de ugye egy már le is telt a kritikus 3 hétből, jó lesz ez.

(biztosan majd ez is beáll, de ne tudjátok meg...)


a végére sokat főzőcskéztem, meg terveztem, mit főzzek, illetve mit együnk. (jókat, egeszségeseket...)

és még a pasi nővérét is férjhez adtuk.



tegnaptól újra dolgozom, a pasi már hazavitte a cuccait, fürtössel is tudtunk talizni végre, a csajok visszajöttek-jönnek, full kómás vagyok és egyből kialvatlan, megint,
kihívások, átmenetek, újragondolások.

a múlt hét egy másik "másdimenzió" volt, mint az előttelévő,
ez pedig egy harmadik másféle.

(de az, nagyon.)

such izgalmak,
tényleg.





u.i.: a pasi meg azt találta mondani, hogy lett egy papagájUNK. hát ez is miez.
(véletlenül tényleg lett, neki. de hogy érezzem, hogy MI is vagyunk, nem csak az ő, meg az én, meg a papagáj.)

1 megjegyzés: