2017. szeptember 25., hétfő

hát ez elszaladt

atyaég.
ha nem mondjátok, fel se tűnik, milyen rég posztoltam. szó szerint szaladnak a napok. meg nem tudnám mondani hirtelen, mit csináltam, pedig egy percet se unatkoztam...

ez a 21. nap - ez az a bizonyos. ma letelik a nemdohányzás kritikus első háromhete.

jobban belegondolva azt mondtam, ebben az időszakban megengedő leszek magammal, most ez a projekt, ennyi, bármi jön, vele jár, belefér, lekezeljük, kész.

no, hát az utóbbi két hetet konkrétan végigkómáztam. aludni, rendesen enni-inni azt nem sikerült, volt helyette pms, felborult anyagcsere, frontrángatta vérnyomás, görcsös hajnali mensi, fogfájós ínygyulladás, antibiotikum-kúra, derékfájás, faszkodó főnök, pasis hiszti, szaridő, szóval mindenféle földi jó...

a napok peregtek, én meg el voltam foglalva az épp aktuálissal, valami fura álmatag delíriumos ködben.


no, de letelik.

(bár ma pont rossz napom van, nagyon, bőgve dolgoztam, szerintem indokolatlanul, úgyhogy ez a hét még nem ígérkezik valami szánsájnhepis sétagaloppnak... aztán persze kitudja, nem vagyok elrontója semminek.)


nagy-nagy büszkeség van.

2 megjegyzés: