2017. július 20., csütörtök

univerzum, na

tegnap ugye randa hely, undi pad, bogármarás. de úgy, hogy mintha valami savat köpött volna rám vagy nem is tudom, felhúztam a lábam és tippre közényomhattam ezt az aljas kis valamit, mert 2 folt van, ott, ahol összeér a combom meg a lábamszára, még most is tök ronda és fáj.

na de és utána még jött az, hogy bosszankodtam a pasin, egyfelől jogosan, másfelől erősen indokolatlanul duzzogva.

majd a frissenmosott vadiúj világos felsőmmel nekidőltem egy madárkakinak.

megírtam újcsajnak, hogy röhögjön, meg hogy már nem csodálnám, ha megharapna egy kutya vagy elütne egy kocsi vagy lehánynának...

készségesen biztosított róla, hogy a lehányást vállalja.

aztán miután ügyesen megégettem a kezem a cigivel, gondoltam, mostmár hazamegyek, és biztonsági okokból inkább a fejemre húzott takaró alól fogok beszélgetni újcsajjal...

erre a járda mellett közvetlenül álltak egy harcikutyával és magyaráztak egy csajnak a volánnál, hogy take it easy, ezt meg ezt csinálja és akkor ki tud tolatni (átjött, hogy nem tud kb vezetni, de épp fog),
és nekem centikre a kutyától és a kocsi seggétől vitt az utam,
és egyből megbántam, amit írtam újcsajnak...
tökre láttam lelki szemeim előtt, ahogy rámtolatnak, majd a pániktól-felfordulástól megmakkant kutya még nekem is jön.

persze otthon már nagyon röhögtem,

mert ezek apró mindennapos bosszúságok, amiket máskor fel se vesz az ember, és valamiért nagyon rászorongtam minden faszságra, beleértve teljesen abszurd képzeletbeli dolgokat is,
szóval valami sokkal nagyobb dolgozik a mélyben, amit meg marhára nem tudok kezelni. mit nem tudok kezelni?

ma is szorongok ezerrel, tisztára aktív mindenféle betegséges parám, pánikom, túlműködik a rendszer,

nem nagyon tudom éppen, hogy mi van.


csak azért írom ide, mert már mindenféle állapotaim szerepeltek, ki ne maradjon már pont ez...


#állapotaim

(ja, arról nem is beszélve, hogy tegnap végül alig ettem, ittam, és egy bevásárláson kívül nem csináltam semmi értékelhetőt. olvastam, blogoltam, chateltem, sétáltam, fürdős nagygenerált toltam meg beszélgettem újcsajjal. de ennyi, pont.)

(ja, nem pont, hiszen este a pasi erre kanyarodott hazamenve, hogy megbeszéljük a duzzogásom tárgyát, respect, tényleg.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése