2017. július 25., kedd

pedig

amúgy itt ez a rengeteg szupi dolog, amik simogatják az ember lelkét.

vasárnap is, sokáig alvás, a pasival közös reggelikvzás, hogy üvöltettük a józenéket a kocsiban, hogy együtt választottunk sapit a kislányának a boltban,

hogy egy üccsi fölött beszélgettünk fürtössel, végre,

hogy utána vidékre kocsikáztunk a pasival és volt kézenfogva andalgás a parton cipőt a kezünkben lóbálva, vízbe gázolva, meg nevetgélés, meg beszélgetés, meg elvitt étterembe és vacsiztunk egy jót, és meghívott egy lagziba,
és utána birkóztunk meg bohóckodtunk otthon, meg néztünk jófilmet meg stb, egy közös szabad délután, végre, értitek,

hétfőn is ugyanez a reggeli pasis rutin,

meg hogy hazaértem és váratlanul otthon volt cuki és pont a szülinapján, és akkor nyilván ünnepelni kellett, élménybeszámolt, míg kvztam a parkban,
elvittem a szokásos nézgelődős boltkörre meg mekizni,
kapott tőlem szülinapi gyertyát is, amivel hülyültünk, az ünnepi hambijába szúrta, meg hasonló jó fotók születtek,

aztán hívott a pasi, hogy ráérek-e mégis, úgyhogy ezután toltunk egy kis közös csemperagasztó kapirgálást kettesben,
még visszarohantam cukinak segíteni cipekedni (amiről az uccsó percben kiderült, hogy mégse kell, de ettől telintsünk el, ő hálás volt én meg jófej, haha, win-win),
lemostam magamról a port meg izzadtságot, így tök tisztán járhattam meg a pszit,

utána csak kicsit áztam meg és elaludtam újcsajt hazavárva,
de aztán miután fölébredtem, meghívott egy sajtburgermenüre és vele is mászkáltunk és beszélgettünk sokat.

szóval ez nagyvonalakban csak, mind jóság volt, meg kaland, meg áradt a szeretet,

aztán mégis elfáradtam benne, mintha nem számítana inkább pihenésnek a nagyja, értitek...


eddig ezzel telt a szabim, a ma délelőttöm pedig végtelen bamba zombulás, kb csak olvastam meg írtam meg toltam egy kései reggelit, pár jó számot hallgatva,
de még annyira aludnék,
aludnék legszívesebben egész nap...

tiszta nyüssz vagyok és tiszta csinálósstressz,
pedig, ahogy látjuk, aktuálisan kb mindenjó,
és olyan sok dolog azért mára sincsen.

(csak tán veszek valami gyümit, kb összerakom a ruhákat, stb, virágot locsolok, fürdős kört ejtek meg, esetleg még egy kv, mert nem kéne aludni, olvasok kicsit az úticélról, sétálok a szél ellenére és hopp, itt is értem a szupernyűgös pasi.)

csak az aktualitásokra kéne koncentrálni, nem a nyűgjeimre úgy általában. és majd ha magamat is, akkor utána a pasit is kirángatom ebből a nagy megfeszülésből, és remélem, minden jó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése