2017. május 1., hétfő

boldogmájus!

ez eddig egy klassz, ráérősen nyugis nap, olyan dolgokat csinálok, amiktől jól érzem magam.
(ebbe pl alvás, zenére táncikálás meg napozás is tartozik, szóval uncsi self-care dolgok.)

reggel a pasi tolt egy furi passzív-agresszív tripet, aminek keretében kirázott az ágyból, így jó sok időm van rá. (nem haragszom, előfordul mindenkivel néha, csak meglepődtem. külön meglepődtem, hogy ilyen tisztán felismertem pölö, nekem nehezemre szokott esni. azt egyedül nyilván nem sikerült kisakkozni, mi volt a mögöttes motiváció, de vannak ötletek.)

azért kicsit vakarózok mostmár, mert az volt az elképzelés, hogy szervezek mára valami társas dolgot,
csak aztán közbejött ez-az, ami miatt elmulasztottam.

meglátjuk.

hazahaza végül nem mentem, elfogadták (halleluja, hogy meséltem mindig a sok sírást anyámnak), bár nyilván nem örültek. jobb ez így.

őrület amúgy, mennyi mindenre rájöttem (és még fogok is), megdöbbentő, mekkora lökést kaptak a dolgok,

és hagyján, hogy új szemmel nézek egyes szitukat, de már többször sikerült teljesen máshogy is viselkedni, működni bennük, mint ahogy zsigerből jött volna,
(mert az új logikai sor más viselkedést, hozzáállást dobott ki soronkövetkező lépésnek,)
és surprise, így más is lett a kimenetel,
általában sokkal kedvezőbb,
óváó.

such izgalmak.

a spontán bőgés maradt, ma például kifejezetten vidám és energetizáló zenékre sírtam el magam. csak úgy, de nagyon.
esküszöm nem értem.

mondjuk igazából vicces.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése