2017. április 9., vasárnap

ágyvég mizéria megoldva

mondtam ugye, hogy kijebb húztam az ágyam a faltól, mert zavart a guillotine-ként fejem fölött lógó függöny. (az is megvolt, hogy az ajtó fele alszom, de nem komfortos.) és dobozokat szerettem volna mögé venni, de képzeljétek, a mai kommersz doboz/tárolókínálatnak pont olyan idióta a méretezése, mint az ágyamnak.

(az ágyam 193 centi hosszú. ki talál ki ilyet és miért?! hogy pont 193, nem 190 vagy 195 vagy 2 méter, nem, legyen pontosan 193! ami egyrészt wtf, másrészt qrva rövid.)

viszont attól, hogy egyformán idióta, még nem kompatibilis, sőt.
az egyetlen fajta, ami saccperkábé jó lett volna, ott bukott meg, hogy 3 kellene belőle egymás mellé, és pont 4 centi híján nem férnének el a radiátoromtól.

ebben a lakásban amúgy minden ilyen. hogy csak pár centi kéne és jó helyen volna, de nem, se a konnektorok, se a radiátor, semmise. fú. 
és minden fércmunka ám, ferdék a szegélylécek, kijárnak a konnektorok a falból, a laminált padló illesztéseiből kilóg a tömítőanyag/ragasztó/akármi (nem értek hozzá) és foszlik fel, a plafonon a lámpa egy konnektorba van bedugva, a tapéta csíkosan festve, a négyzetes darabokból kirakott előszobatükör pont annyival elcsúszva egymáshoz képest, hogy látsszon, hogy nem jó, mintha az egész Mekk Elek kezemunkája lenne...
(persze szeretjük és így szeretjük, de azért elég szürreál...)

na, és akkor végülis inkább megvettem ezt:


ez értelemszerűen egy álló polcszekrény, csak pontosan így, elfektetve került be az ágy és a fal közé. ugyanis így ugyanolyan széles és magas, illetve csak annyira kell kijjebb lennie az ágynak, amennyire még nem sérti a szoba összképét. 
az ágyam meg kétoldalról nyitható. belepakolok olyasmiket, amiket évente max 2x szedek elő, így azzal se lesz gond.
bónuszként pedig 3 db occsó ülőpárnával borítom, aminek a széleit betűrködöm az ágy és polcél közti résbe (elvileg széltében pont lefedik), majd a karácsonyi giccses, de vastag pokrócommal, aztán az egészet egy occsó, de passzoló ikeással, földig, így porosodni se fog.
egyrészt erre már simán rá lehet tenni az alvós párnát, nem érzed, hogy kemény meg picit magasabb, tehát mostmár férfiember is tud rajta aludni, vagy én is, ha nyújtózós kedvem van (és épp elviselem a függönyt),
másrészt igény szerint lehet pakolófelületnek használni, ott már nem kell pont passzentosnak lennie a dobozoknak.

(nem, kívülre azért nem kerülhetett, mert bár jobban hozzáférhető lenne a tartalma, lerúgnám az ülőpárnákat, míg itt ellenttart a fal, és no way, ugye, hogy arra legyen a fejem.)

már összerakva és betéve a helyére.
zseniális megoldás a lehetőségekhez képest, imádom, komolyan!

ilyen sakkozós izékben jó vagyok amúgy is, cuki a mai napig rendre hangoztatja, hogy woww, ő millióféleképp rendezgette ezt a szobát, míg az övé volt, de soha nem sikerült ilyen praktikusra és otthonosra,
én meg ránézésre, azonnal megtaláltam a legideálisabb konstrukciót. (és szerintem is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése