2016. október 6., csütörtök

képzeljétek

nem megy a blogolás. nem tudom, miért, de félkész, alkalmatlan posztok tömkelegét süllyesztem piszkozatba...

furi.

nagyon várom már, hogy visszajöjjön az írókám...

mondjuk olyanokat tudnék mesélni, hogy glamour bevásárlás (ilyenkorra időzítem a pipere cuccokat, mosószer, szempillaspirál, fogkrém simán kihúzza a kövi akciós időszakig, anyagi csőd úgy is, hogy spóroltam rá),

az önfenntartó életke szívás (gyakorlatilag ugye tavaly kezdtem, szóval számomra még mindig új és fájdalmas kicsit, és még évek, mire kihozok belőle valamit, ha egyáltalán. ugyanitt: új ruhák, cipők, táskák most felejtősek, tartalékképzés brühühü, karrierke fogalmam sincs, such bizonytalanság a hosszú távú konkrétumokban, inkább nem is gondolnék most bele),

ebből kifolyólag van némi egzisztenciális lelkiválság (emlékszünk-e, hogy azt mondtam, egy időre elég a férjes nyomasztásból? na, most épp a pasi csinálja,
ahhoz képest, hogy azt se tudom, ezmiez köztünk, olyanokról beszél nekem, hogy összeköltözési esélyek, meg és ha pár év múlva még mindig nem tudunk gyereket vállalni, pedig én már szeretnék...,
miközben tudja, hogy még mindig nem igazán látom a saját hogyantovábbomat se,
how fckng weird),

ami most egyszerre túl sok nekem (a rengeteg muszáj katyvaszában nehezen priorizálok, nyilván úgy érzem, továbbra is irányban vagyok és lépegetek, még ha nem is tudom nevén nevezni, mi felé, csak nem annyira érzem tőle a csít),

szóval inkább bulgur (az aktuális kaland a tartalmasabb táplálkozás jegyében),

meg hogy azért szépen aklimatizálódok már az őszhöz (mióta elmúlt a menstruálós szenvedés is, feljavultak a dolgok és újra ígéretes a tendencia, közérzet, étvágy normalizálódik, van enerdzsi változatosan enni,
és múlik az évszakváltós 'nincs egy göncöm se', tudjátok, mikor döbbenten álltok a szekrény előtt a saját ruhatáratokat szemlélve, hogy ezmiez és jópár napig semmi nem megy semmihez az outfitetekben - feltételezem, ez mással is megesik... ugye meg?),

bár továbbra se értem, hogy a frászba lett hirtelen október. amúgy helló október!

mindezekkel együtt remekül vagyok. szeptemberben mindig azt tették szóvá, milyen pocsékul nézek ki, most viszont már megint az ellenkezőjét, jupié.

a blogomhoz is vissza kell találni, és megleszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése