2016. szeptember 23., péntek

tüpptürüpp

nem túl fair, hogy csak a nyafogást teszem ki, a feltöltős, a szaftos, az akármilyen, érdekesebb tartalmakat meg nem blogolom be... tudom.

nem csak rossz van, még ha az is jön le.
csak azokat nehezebb feldolgozni, integrálni, sokat segít a mindenmáshoz való pozitív hozzáállásomon, ha ideventillálhatom. itt lepakolom, hogy tudjak utána a rílvörldben kifele figyelni.

és adós vagyok, és ez most ilyen.

de pölö ma még kábé csak ettem meg lézengtem, bambulásztam kifele a fejemből. kéne és lehetne dolgokat csinálni, emberekkel kommunikálni, és nem megy.
annyira elfáradtam.
sok volt.

most fogok bemenni a fürdőbe nagygenerálra, aztán az énem különböző kiterjesztéseinek (a.k.a. szoba, konyha, szekrény, holmik) is nekiesni kicsit (tényleg kicsit). még egy napra simán szükségem lenne így, de nincs több. halleluja, hogy ez is volt.

nagyon fura egy kimerültség ez: nincs erőm senkire figyelni. érdekelne, kérdeznék is, ám a válaszokat, a jelenlétet se tudnám befogadni. kimozdulni, utazni, intézkedni pláne nem. a nagytakarítós projekt se mostanában lesz befejezve.

remélem, ma pihen annyit a rendszer, hogy utána utolérhessem magam.
yepp, biztosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése