2016. május 17., kedd

update

befejeztem az előző posztot, erre a közzététel előtt hívott,
lenyomtunk egy gyöngéd hangú, nevetgélős 35 perces tripet. (az időjárásról, kutyákról, üzemorvosokról, random akármikről... meg hogy milyenek voltunk az elején...)

ez mondjuk az ősmocsokság, mert ilyenkor az ember lányának hirtelen pillangók teremnek a gyomrában és hajlamos elfelejteni, hogy a jövőről egy szó sem esett és a helyzet változatlan. (mondom, hogy tökéletes volt a tegnap, neki is...)

határtartásból meg ő áll bukásra.
na mindegy, engem ez most feltöltött, úgyhogy nem panaszkodok...

6 megjegyzés:

  1. Saját magadat szívatod ezzel az egésszel. Nem szeret, nem akar, nem tervez veled, ergo tudod, h nincs értelme. Értem én, h pillanatnyilag jólesik cukiskodni, de hosszú távon ordas nagy szopássá teszed a szakítást. Szerintem ha megszakítanátok minden kapcsolatot, és valóban szakítanátok, néhány hónapig nagyon szarul lennél, aztán szépen egyre jobban lennél és lassan felállnál, megerősödnél, büszke lennél magadra. Ehelyett viszont pure megalázkodás az egész, és ha rajtad múlik, sosem lesz vége. Ugyanazt játszod, mint az exednél, csak még egy kis cicára vigyázás, csak még egy kis szex. Ez a legrosszabb út. Már bocs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó, mondjuk a cicára vigyázás az felelősségtudatból volt, meg költözés előtti igéret, a macs szegény nem tehetett semmiről... ma már nem csinálnám, de akkor úgy éreztem, kötelességem, hisz én akartam, hogy legyen, kicsit az én 'gyerekem' is volt, és bizony valóban nem tudtuk volna máshova tenni.

      a szex meg jól esett.

      Törlés
  2. Ilonka tokeletesen irja le. A nehezebb utbol mindig tobb erot merit az ember utolag. Ha most eltunnel es magaddal lennel, felfedezned onmagad, olvasnal, setalnal, gondolkodnal stb nyar vegere sokkal jobb lenne. Igy nem lesz.

    VálaszTörlés
  3. nos, fejben tökéletesen értem,
    viszont a gyakorlatban egyelőre tök reális esélyem van egy gyönyörű idegösszeomlásra, és tapasztalatból mondom, nem akkora fun egy hónapig kórházban feküdni...
    egy átlag vkinek ezt mondanám én is, de a magamfajta más tészta.

    lehet, hogy nagyon ügyesen letolnám egyedül, de lehet, hogy hónapokra teljesen kiírnám magam az életből... ami másnál a 'nagyon szarul', az nálunk sokkal csúnyább dolgokat jelent...

    hadd ne mondjam, mennyire inkább lennék olyan, akinél ez nem opció... de nem vagyok sajna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nezd nem tudom mit jelent az, hogy "nalatok". De nem nagyon tudok olyan szituaciot az eletben, ahol egy olyan ember menthetne meg akinek amugy nem kellesz, csak kihasznalja a te gyengeseged, ami altal meg gerinctelen is. Ennel egy idegen is kevesebb kart okoz.

      Törlés
    2. szerencsés vagy :) (minden rosszmájúság nélkül.)
      én ennél sokkal cifrábbakat is láttam már... ez most egy viszonylag egyszerű szitu, csak sajátélményként bonyinak látom, meg csapongok, próbálok kiküzdeni magamból valami stabil álláspontot, próbálom minimalizálni a károkat is.

      Törlés