2016. április 25., hétfő

ó, meg

olyan is volt, hogy szörnyűséges, azóta is eleven rémálmomra ébredtem reggel.
valamiért bevallottam a pillangócsináló feleségének a viszonyunkat, mindenestől, és akkor szembe kellett néznem az összes reakcióval, aztán kínomban azt találtam mondani, hogy csak a betegségem miatt hazudtam ezt, amúgy nyilván sose rám se nézne, csak szerettem volna, és akkor a csaj tökre megkönnyebbült, és elhitte és sajnált és kedves volt meg megértő, és így bandáztunk tovább náluk egész este, de végig azon rettegtem, hogy mi van, ha elkéri a telefonom és kiderül mégis az igazság, mert már nincs alkalmam eltüntetni a bizonyítékokat, miközben ott volt a pillangócsináló is, aki nagyon nem örült, nyilván.

értem én, hogy feldolgozás, de ugye ki vagyok én a sztoriban és mit is dolgozok fel éppen...


ja, meg az előző poszt óta leszólított egy srác, hogy 2 vagy 3 éve párszor taliztunk egy társaságban, emlékszem-e, és azóta folyton bámul, pedig csajjal van. wtf, tényleg,

mit üzensz, kedves univerzum,
nem akarom,
nemértem.

5 megjegyzés:

  1. Azt üzeni h van akinek tetszel, h van élet az exeden túl és nincs vége a világnak. Ha nem is ezek között az emberek között van akivel tugedör forevör, de most ők azért vannak h segítsenek. Önbizalmat adni, hiúságot legyezgetni, jókedvet csinálni!
    Élvezd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyilván jólesik, csak közben olyan nehéz nem kétségbeesni, hogy itt ez a rengeteg pasi, és sem stílusban, sem érdeklődési körben, műveltségben, bizonyos fontos dolgokhoz való hozzáállásban nem ütik meg a szintet - és/vagy semennyire se látom őket férfinak. szóval még csak közelíteni se közelítenek az exben tetsző dolgokhoz, és jajj,
      akkor sose többet nem lesz még csak hasonló se? ezek a lehetőségeim összvissz? :(

      szóval furamód legalább annyira lelomboz, mint amennyire lelkesítenie kéne.

      Törlés
    2. ne vedd bántásnak... meg tudom, hogy ez itt csak egy blog, és az életednek csak részeit mutatod meg nekünk itt, de mi a fene az a NAAAAAGY dolog, amiben senki nem ér fel az exedhez?

      mert a leírásaid alapján elég nehezen találok olyan szempontot ami alapján hűha lenne
      ha azt most félretesszük, hűbelebalázs módjára bevállalt egy gyereket, hogy az a kapcsolata zátonyra futott, de mondjuk figyelembe vesszük, hogy emiatt a párkapcsolatokról alkotott képe eléggé egérrágta (meg az anyagi helyzete is), hogy panaszkodtál arra, hogy a szex az hm, hát nem oké neked vele
      plusz emellett nagyjából a hulladékidejét áldozta rád, mert gyerek, mert munka, mert edzés, mert tanulás... akkor mi?

      nyilván senki nem azt mondta, hogy itt van most 3-4 cukiskodó pasi, na akkor TUTI, hogy köztük van az igazi; csak annyit, hogy van fény az alagút végén!
      most down and out vagy, és még így is van x fiúka akinek bejössz, gondold csak el, hogy mi lesz akkor, ha jól leszel és tündökölsz! csak ennyi sztem

      Törlés
    3. hja, arról nem szamoltam ugyan be, de a szex az megjavult, sajna. :D annyira jellemző...

      de am meg persze, ez így tökre nem oké, még én se jöttem rá, pontosan mi miatt nem akarom elengedni. ... majdcsak.

      Törlés
  2. persze :) korai is lenne, ha ez nem így lenne.
    majd jön olyan, aki megüti a szintet :)

    VálaszTörlés