2016. március 30., szerda

ilyen-olyan rövidhírek

jó: úgy néz ki, apukámnál nem találtak áttétet.
rossz: az egyik nagymamám nemsoká meghal. (hónapok. vagy napok. nehéz ezt elmagyarázni, nincs semmi betegsége, se depressziója, egyszerűen látni, érezni, tudjuk és tudja és ... és az élet véges, de mégis... megrázó.)

jó: a kapcsolatom.
rossz: a kapcsolatom.

jó: sírok. vasárnap többször is, most is épp.
rossz: nem örömömben sírok.

jó: múlik a rossz.
rossz: még nem elég jó.



napi vicces: mindig csodálkozom, hogy a hűde nagy szerelmeim nem is az eseteim amúgy, plusz mennyire nem hasonlítanak egymásra. erre elém került a pillangócsinálóról egy kép, ahol megláttam benne a pasit. jesszus, kísérteties. bizonyos vonások, arányok egy az egyben. mutattam a kishugomnak, egyből rávágta, hogy azta, kiköpött pasi.
azta.
(csodálkozunk, hogy belezuhantam, mielőtt kettőt töprengtem volna rajta? színtiszta kémia. bajban vagyok, bajban.)
(ugyanitt szórakoztató elméletek arról, hogy a pillangócsináló felesége meg például kiköpött én, lásd: bizonyos vonások, arányok egy az egyben, és akkor vajon a pasinak is annyira zsigerileg vonzó vagyok-e, mint...)


napi tanulság: ha az ember képes végre sírni bánatában, képes újra örülni is.

mindennapi lecke: senki más nem fogja kikaparni a gesztenyémet és ez itt minden, csak nem a rév. faszom. 



összefoglalva: zajlik, meg csinálom, és szerencsére itt a tavasz is.

1 megjegyzés: