2016. január 18., hétfő

ja,

szerintem ezek nagy dolgok... ritka helyzet, hogy a legjobb barátnőmmel fordulóponthoz ér a kapcsolatunk. a pasimmal meg ott figyel még a háttérben a szakítás emléke, az sem rendszeres. (meg pl nem mentem haza a hugom szülinapjára, amiért most haragszanak, és qrvára egy szemétdomb lett a szobámból, ami fujj. de főztem csirke(szárny)pörköltet és szerintem jó lett, örülünk, hogy nem valami szart kell ennem két napig. és egyéb, nem annyira nyilvános sikerek.)

ettől függetlenül kezdek visszarázódni a hétköznapokba, akármilyen nyominak érzem is magam csomószor. 
odáig kéne eljutni, hogy elpakoljak és kitakarítsak, a többi aktuális pipa, tulajdonképpen.
(jó, ma éppen nem alszom, de cserébe egy csomót ettem...)

mantrázom, hogy a főzés tanulható + vele jár a kudarcélmény is.
külön pontot kap az önbizalom-kérdés a listámon. (át kell rendeznem amúgy is, még erősen formálódik az "idei" terv.)

ja, az orgazmus-projekt meg a következő, csak hogy értelmes konkrétumot is mondjak:

probléma: csak a saját jobb kezem által tudok, csak egy módon. szex közben úgy se mindig, ha igen, se könnyen. plusz a szex és az orgazmus a fejemben két, különálló dolog. 
ötlet: orgazmusmegvonás.
kezdeti cél: tanulja csak meg a kis testem az örömöt valaki máshoz kötni.
jelenlegi cél: törjük meg ezt a berögződést, távolítsuk el a szexuális élményeket és a jobbkezemet.
módszer: kitartás. + úgy tekinteni erre az egészre, mint kísérletezésre, új tapasztalatok szerzésére, nem valami vér komoly dologra. ha az az eredmény, hogy vissza kell térni a régi dolgokhoz, az is jó.
határidő: amíg úgy érzem, érdemes.
eredmények: (kezdetben) falkaparós frusztráció. (majd) megnövekedett előjáték-igény. új, szokatlan érzések. kíváncsiság. 

egyelőre kifejezetten hasznosnak látom. 

ez is hozzájárult persze a feszkóhoz az ágyban, de amellett, hogy büszke vagyok magamra (sose gondoltam, hogy ennyi önuralmam van), tényleg megnyitott valami új dimenziót, úgyhogy a pasim kénytelen kiegyezni ezzel a kis kísérletezéssel... 
legalább megpróbálom. és örülök, hogy megpróbálom.

(sőt, az intim-torna megtanulása is felmerült, mint távlati terv... sose lehet tudni, mennyit dob a dolgon...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése