2015. december 15., kedd

én ma

ma egész délelőtt ajándékötlet vadászatban voltam (tudom, tudom, miért nem jóval hamarabb), és hát wow, ide nekem két havi fizut pluszban, hogy mindenki megkaphassa a nem túl drága, de nagyon személyreszabott és ötletes és cuki ajándékát, akinek csak vennem kéne!

persze akiknek tényleg venni fogok, azoké még nem dőlt el végleg.
persze nagyon is ma kéne elmenni értük. (nem fogok. majd pénteken. ja, hogy lehet, hogy péntek délelőtt megint kiütve fetrengek az ágyamon? ööö... ezen még gondolkoznom kell.)

idén is nagyon limitált a ténylegesen megajándékozottak száma (mivel hogy az anyagiak), igen, a családom valószínűleg megint egy doboz szaloncukrot kap. (hagyomány már, na... hét, azaz hét ember egyszerre pipa. vagy... valami nagyon jelképeset azért kéne idén is... ahh. jó nehéz ügy, de már a mikulás is megdöbbentő összegbe került, pedig kihagytam legalább kettő, de inkább négy fontos embert.)

szóval a nagyonjelképes ténylegapróságon még dolgozom, a többit meg már egész jól körvonalaztam ám.
már csak telefont kéne nézni végre.
de már úúúúgy unom.

asszem, inkább elmegyek bevásárolni.
ó, és bakker!!! hát nem elfelejtettem berakni a mosást?
hahh, még jó, hogy eszembe jutott...


2 megjegyzés:

  1. Nincs kedved (időd, türelmed) valami homemade dolgot csinálni? Mondjuk mi ezt az ötletet a barátokra alkalmaztuk, de az volt a mehet, hogy csináltunk karácsonyi citrom-narancs-mandarin-grapefruit lekvárt, tojáslikőrt meg mézeskalácsot; mindegyiket elosztottuk apró üvegekbe, bedobozoltuk, és kész.
    Jó-jó, tudom súlyos ez így, de sztem a lekvár az elég jó. Egy du alatt megvan, és sok ember kaphat belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remek ötlet, de az idő közben eldöntötte, hogy nem.
      jövőre, remélem, megint jobban átérzem majd ezt a karácsony dolgot...

      viszont ez a lekvár elképesztően jól hangzik, és így együtt a többivel... remek ajándék :))
      kicsit irigylem a barátaitokat :)

      Törlés