2015. október 5., hétfő

kiegészítő poszt

ja, hát nyilván azért keltem ilyen q..a korán, mert a pasim ment szolgálatba, de muszáj volt végre együtt aludnom vele. (ha jó együtt aludni, az jó.)

de az egész tegnap jólesett.
14 óra alvás után (lehet, hogy tényleg elfáradtam múlthéten) átbattyogtam, sütöttünk hurkát meg oldalast (kiürítettem a fagyasztóm), dumálgattunk a lakótársaival, heverésztünk az ágyon, nézegettük egymás filmgyűjteményét, nézegettük egymást, addig válogattunk filmet, hogy végül késő lett és inkább lefeküdtünk aludni, 

ám mivel minden történetbe kell csavar, még ha banális is...
#intéztemmagunknakegyhosszúnyűgösnapot

én még a vörös rettenet utolsó napjait élem (ami alatt csak neki jó), így már majd' megpusztultam a kívánástól... ha ilyenkor huzamosabb időt a közelében töltök, ez átlépheti a kritikus szintet. (ismerjük.)

szóval nem gondoltam bele a várható következményekbe... szerencsénkre/szerencsétlenségünkre a pasikon van egy gomb, amivel ki lehet kapcsolni az agyukat, így ő sem gondolt bele...

szóval végül meg se mertük nézni, hány óra, a ma reggel kicsit döcögősen indult, a busz után meg szaladni kellett.


(de talán sejtitek, mennyire megérte.)
#imádomakémiátköztünk
#hashtag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése