2015. október 5., hétfő

olyanok történtek ma,

hogy nagyon-nagyon korán keltem, pedig szabadnapom van. jó, nyilván azért nem annyira korán, mint amikor nincs, de fél 6-kor busz után futni reggeli torna gyanánt... nemsokára pedig már a melóhely mellett kávézni... (tudjuk, csak az van nyitva olyankor...)

szóval ittam gyönyörű és hatalmas tejeskávét, vagy egy órát dumáltam a pultossal, jártam a munkahelyemen meglátogatni a koleganőt (meg pisilni), csináltattam végre fényképet a belépőkártyámhoz (ami eddig egyszerűen nem akart összejönni...), ami természetesen totál vállalhatatlan lett, összefutottam a hugommal, hogy kapjak otthonotthoni paradicsomot,

elterveztem, hogy beugrom a piacra, amit jól nem csináltam meg, ellenben ittam még egy kávét egy másik helyen, ahol valami fura fal volt köztem és az ismerőseim közt és szinte semmit se kommunikáltunk, amitől elszontyolodtam,

elfelejtettem reggelizni, ellenben hazajöttem az albiba és mostanáig hülye velvetes cikkeket olvastam.

mindezt azért, hogy ne aludjak el, miután hazaérek, mert akkor lőttek az egész napomnak.


persze a két kávé, a reggeli hiánya és a szontyiság egészen más irányt adott a napomnak, mint terveztem... és máshol is tartok az elintézendők listáján, még.
de azért a fél siker megvan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése