2015. június 24., szerda

olyanok vannak,

hogy véééégre egész elfogadhatót aludtam, megfejeltem egy ráérős tükörtojásos reggelivel, és elindultam a kis önéletrajzommal munkaügyben. közben szóltak, hogy inkább holnap menjek, ellenben ha már bent voltam a városban, vettem egy ruhát, egy igazi nyári ruhát basszus, és még le is volt árazva. 
(nemrég kukáztam az utolsót - ami évek óta nem volt rajtam, mert megdöbbentően és indokolatlanul rövid. nem is értem, hogy gondoltam annak idején... a régi szoknyáimat sem... és én ezeket hordtam... emberek között... wow.)

ez a ruha klassz, és pont jó, és nem is nézek ki benne tizenhárom éves csitrinek (mint a mostanában forgalmazott ruhák 99,9%-ában), bár a mintája kicsit asszimetrikus, de nemérdekel. boldogság.
drukkoljunk az időnek, hogy ha már sátras eljegyzős hétvégém lesz, fel is tudjam venni.


este meg házibuli lesz, nálunk, basszus, szóval most kéne ledőlni. még jó, hogy ittam egy kávét, mire kitalálták. a társaság fiatal, így nagyon jól bírja az alkoholt meg az éjszakázást... de én már nem.

rugalmasság, piece and love. de jó lenne még csak húszévesnek lenni...

#mulatási

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése