2015. május 16., szombat

különben meg

nagyon hasznosan töltöm az időt: igyekszem regenerálódni. (igen, még mindig, sajnos tényleg elmúltam húsz...)
túl vagyok az überbrutál, sokkot kapós, szégyenkezős, zokogós, önutálós, egyedül töltött, undorító másnapon, ééés aludtam, ettem, kommunikáltam, bevásároltam. tehát újból működöm.
részben meg is nyugodtam, ha ügyes leszek és nyugton maradok, újra megtalálom majd a fonalat. 

ennek örömére holnap tárkonyos csirkeragu levest fogok csinálni, őrülten vágyom rá hetek óta. de annyira hamis lesz, hogy farháttal készül. (eldohányoztam az árkülönbözetet.) viszont kivételesen teszek bele borsót (ki szoktam felejteni), mert a cuki kis lakótársam lábát jegelni kellett valamivel, míg hűlt a gyógyszertári zselés cucc. (veszélyes sport ez a fősulizás..)

kicsit aggódtam, hogy fogom orvoshoz cipelni, de már kisakkoztuk, hogy van ismerős kocsival. viszont még várunk, kenegetünk, pihentetünk. (na jó, én csak vacsit csinálok meg függönyt húzok el, meg morgok, hogy tessék ágyban maradni...) hátha csak húzódás. 

szóval ápolónőset is játszom, meg izgulok, hogy ne legyen semmi baja. újabb kör önéletrajz-küldözgetés vár rám, a dohányzós elhatározás tovább érlelése, meg az adóbevallásom - szép, nyugis vasárnapi programok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése