2015. május 18., hétfő

bevallom

hogy még csak odáig jutottam az adóbevallással, hogy szétkaptam az összes iratom meg mappám, kiszanáltam az ezeréves felesleget, átstrukturálva lefűztem minden hivatalost, éééés fáradtan félretettem, hogy mára elég.
(találtam olyat is, ami exhez tartozik, és kellhet is neki, pánikoltam, hogy nekem meg nála maradt valami fontos, de aztán meglett,

és persze estére jutott eszembe, hogy hupsz, a boríték, az vidéken maradt. pedig olyan jól ment...

még megnézek pár fontos dolgot a gépen, de aztán nekiugrom az alvásnak, hátha. tegnap is ezt csináltam, hajnali sokig forgolódtam kitartóan, reggel alig bírtam kimászni az ágyból. arra, hogy fürödtem, hajat mostam, egyebek, nem is emlékszem.
kifizettem a tartozásaimat, vettem cigit meg olcsó kávét az éjszaka fáradalmaira való tekintettel, álmodoztam egy sort, hogy átmegyek exhez, de nem mentem, hanem jöttem haza mindenféle hasznosat csinálni.

hát így.
milonkával ellentétben nekem most az itthonülés kell. szigorúan. (sajnos.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése