2015. április 26., vasárnap

Zugló

én ugye Óbudán laktam, azt ismerem és azt szerettem. úgy is éreztem, hogy igen, Zugló ezen része is paneldzsungel, hasonló közlekedési távolságokkal, csak a villamos helyett troli van, kék metró helyett meg piros, elhanyagolható különbség, jó lesz nekem.

most viszont, hogy elkezdtem kóricálni a környéken, leesett, mennyire más.
itt nincs meg a nagy út az ablak alatt, sőt, szokatlan csendre ébredek. madarak, gyerekek... eddig tudtuk. de hogy ilyen szép zöld legyen... nagy, szoci házak, köztük hangulatos kis zugokkal, utcácskákkal, parkocskákkal, mini sportpályákkal, füves-bokros kutyafuttatókkal és virágokkal... 

vasárnap délután be lehet úgy sétálni az Örsre, hogy bicikliző, gyerekező családokat, focizó kamaszokat és kertészkedő néniket(!!!) nézel, fasor szegélyezi az utadat és csak el kell dönteni, melyik padon akarsz üldögélni. az egyik lépcsőház egész hosszában sűrű sorba ültetett nőszirom, a másik előtt kétoldalt kispadok, tisztára, mint vidéken.

ismétlem, mindez a paneldzsungelben. úgy, hogy szerintem 3 perc alatt kiérek a hév sínekhez meg a soksávos úthoz.
kicsit szürreál.


(majd teszek fel képet...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése