2015. április 26., vasárnap

elmaradhatatlan rinya

szóval ex nem akar elengedni. nem kéne meglepjen, az egész kapcsolatunk alatt ezt csinálta.

az egy dolog, hogy hétfőn programot hazudtam indokként, hogy rövidre zárjam ezt, de csütörtökön már mindent kitalált a marasztalásomra. nehéz eljönni amúgy is, legszívesebben sose tenném, de így...

nem hívtam majdnem egy napig - de hogy miért nem hívtam, neki ez rosszul esett.
ma is hosszan beszéltünk, és a felében próbált átcsábítani: ölelgetés, vacsi, fagyi, film, szex... fájdította a szívemet...

egy hősnek érzem magam, bakker... 
nem ér, hogy ezt csinálja velem.

4 megjegyzés:

  1. Tényleg egy hős vagy!! Már korábban is akartam írni, hogy szerintem az nem olyan jó neked, ha állandóan kommunikáltok, együtt vagytok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hja, mostanra nekem is kezd leesni. mégse tudom elvágni még csak úgy, de igyekszem megemberelni magam..

      Törlés
  2. tudom-tudom, ez a legrosszabb, legmunkásabb része, viszont éltessen az, hogy minél hamarabb leszakadsz róla, annál hamarabb fogod magad jobban érezni (ugye, mínusz egy szar arc az életedbe), és annál hamarabb fogsz normális életet kialakítani, meg normális pasit találni.Én szorítok neked, innen Zuglóból:)

    VálaszTörlés