2024. március 14., csütörtök

pszichológus után

amúgy akkora bennem az érzelmi feszültség, hogy üvölteni, sírni, toporzékolni tudnék, telistele vagyok mindennel is, csilliárd gondolat és impulzus, ami sehova se tartva kavarog... - közben meg ezt nyilván nem fogom megtenni,

viszont olyat léptem, amit ezer éve nem... fogtam magam, és beültem valahova meginni egy sört.


egy szuperfancy/trendi/menő helyre, valami szupergurmé drága kézműves cucc mellé. vannak szép fények (meg indokolatlan rózsaszín neonfény), növénykék és a kelleténél hangosabb zene, ami nekem most pont jó.


na jó, hát nem csak úgy valahova.

tegnap is voltam pont itt, így ugyanazt iszom - amúgy náluk tökre nem az én ízlésem a fősodor, csak ez most egész oké...

tegnap nem egyedül voltam, szocializálódtam kicsit, jól esett. eröltetni kellett, mert mindig lutri, hogy maradnak-e a progi után, akikkel beszélnék, de tegnap nagyon jó volt.


néha amúgy belesodor az élet ilyen bennfentesebb menőségekbe: karszonkóma (nemígyírjuk) akusztik, meg közös fotó betonhofival (direkt kihagytam a pontot) meg random dumcsi valami híres influenszerrel, úgy, hogy nem is vagyok képben előtte, hogy kikezek-mikezek... (bénaság a köbön.)

((a történeti hűség kedvéért: csak a véletlenen, mondjuk ki, szerencsén múlt, hogy a híres influenszernek pont nem tettem fel a kérdest, hogy na és te mivel foglalkozol... egyszerűen másfele kanyarodott épp a téma...))

erre a helyre is úgy szoktam jönni, hogy kötődésem van, nem azért, mert menő.


egyedül még sose voltam itt.

de teljesen komfortos tudok lenni a valahova egyedül beüléssel.

(nem mindig, de úgy általában.)

ezer éve nem csináltam már... és inni se szoktam rég, hogy oldjam a feszkót...

de most amúgy szerintem oké.


egyszer pár hete egy kvra is elzarándokoltam egy régi helyre, ... tök fura volt. a pasi, s főleg a covid óta nemigen csináltam már ezt.


de most majd ki tudja, mi jön.

(ja, lehet, hogy holnap is ide jövünk, most jut eszembe... előtte tavaly voltunk utoljára, jól besűrítem itt .. de akkor mondjuk már lehetne más az outfitem :D)

(semmi normális összképet nem tudok összehozni mostanában, kissé lepukkant vagyok, de hát már nem akarom rendszerezni a pasinál semmimet, közben nincsenek elöl a nemtundra-cuccok, és az ötleteim se.

outdétidebb vagyok, mint valaha.)

3 megjegyzés:

  1. Valami nagyon nem stimmel pár hete..generálisan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már hogy milyen értelemben?

      amugy sztem össze-vissza frontok vannak meg tavaszi fáradtságos időszak meg ilyesmi, ha ez számít

      Törlés
    2. ja, az érzelmi feszültségre írtad? számomra már az élethelyzetem magyarázza plusz a pszinek beszámolás róla, uh nem tudom :D de ó, sajnálom, ha nálad is ilyen

      Törlés