2022. január 4., kedd

munka-helyzet

az új kolléganőm eldöntötte, hogy marad, juhú. én meg, hogy az idei munkatervünk az emberi tempó. tapsoljunk meg.

senki se köszöni meg ugye, ha vagy olyan hülye, és a szabid elsò napját még dolgozással töltöd otthon, se, ha beleszakadsz úgy általában. sose fogy el úgyse, és tökre fogalmuk sincs, mit csinálunk valójában, még most se.

megfogadtam továbbá, hogy nem húzom fel magam a hülyeségeken, de egyelőre baromi rosszul megy. nem baj, még próbálkozom zenpandává válni.

(nem tudom, kitől loptam, de bocsi.)

és a posta meghalt az évváltástól, és egy csomó felesleges baszakodás van, meg lenézős megnyilvánulások is, meg nemtudjukhovatennimiért akadályoztatások a feladatvégzésekben...

de igazam lett a múltkoriban, jó visszaigazolás.

és ettem mindkét nap.

és amúgy semmi se derült ki semmiről, és a fizukülönbözetem se pótolták,

de zenpandaaa... és türelem.


(fú, nagyon nehéz visszaszokni abba, hogy mennyi felesleges agyfasz helyzet van...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése