2020. július 8., szerda

szőrmentén - tmi

na és akkor hétvégén végre eljutottam oda, hogy legyantázzam a karom (hjajj, mit össze halogattam, aztán volt vagy tíz perc az egész, sokkal könnyebb és egyszerűbb, mint emlékeztem),
és akkor úgy gondoltam, miért ne szedném le a bikinivonalam is.

hát...


[sikerült összeszednem néhány véraláfutást, meg a tanulságot, hogy ez már nem a 'majd én pikk-pakk' kategória.
konkrétan nem érem el szögben, és kezem sincs annyi, amennyi a bőrkifeszítéshez kéne, és emellett olyan vörösséget csinàlt azonnal, hogy azt hittem, meg is nyúztam magam.
ennek ellenére nagyjából vállalható, amit összegányoltam.

emlékszünk még a hpv-probléma miatti kötelező borotva-stopra?
márciusig tartott volna, csak hát mittudomén, covid, szóval én és a kisollóm (röhögni ér) egészen mostanaig szórakoztattuk egymást és a pasit. (aki egész jól hozzáedződött a látványhoz, nomeg én is, azért ez személyiségfejlesztésnek se volt utolsó...)

persze biztosan léteztek volna professzionális megoldások, tudomisén, trimmelés, kozmetikus, villanófény, ... én inkább kicsit így tagadásban éltem.

aztán most... most nem tudom, hogyan tovább.]

[ja, és persze a lábujjamat megint lefelejtettem, nyilván.
minden_alkalommal_ez van.]

4 megjegyzés:

  1. Nemtom, én hirtelen felindulásból (jó, nem abból, hanem a bónuszom egy részéből) vettem egy ipl készüléket. Fehér bőr, sötét szőr - az eredmény zseniális! Mondjuk intim részeken elvileg nem szabad, de minden mást elég jól eltüntettem kb április óta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, gondoltam is rád :D

      egy koleganőm is fehér bőr, sötét szőrrel vett és agyondícsérte ő is

      Törlés
  2. :D :D :D
    én átlag kétévente próbálkozom azzal, hogy saját magamnak gyantázom le, mert addigra felejtem el, hogy mennyire nem megy :D :D :D
    Én is vettem most M.Gray-en felbuzdulva IPL-t, szinten fehér bőr, fekete szőr, de nálam még nem teljes a siker.
    Amúgy szerintem a hpv gond miatt a villanófényes sem lehetett volna, mert ha az anyajegyeket, sebeket ki kell kerülni, akkor gondolom, egyéb is gondot okozna. Én legutóbb a kurvanagy szúnyogcsípéseimet is körbevillogtattam csak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nálam sem teljes a siker, de mondjuk 90%-os és nemtom de iszonyatosan élvezem, hogy nem szúrok!!!

      Törlés