2020. március 22., vasárnap

dzsíz, ne már

írtam, hogy távol került most ez az egész, nem is aggódtam-féltem. megengedtem magamnak, hogy kicsit ezt éljem, kicsit ne menjek fel az indexre, kicsit hagyjak mindent.

aztán mégiscsak belekattintottam estére:

a felhatalmazási törvény korlàtlanságába.

wait, what?! ez ugye nem tud keresztülmenni ìgy?? ugye?

oké, a sulis csajcsopinkban egyből azt mondták, hogy de.
én meg sìrtam.
úgy igazán se a mama, se a vírushelyzet, se semmi miatt nem sírtam most, csak random villámpityeregtem mindig. 
de ezen!

atyaég, hát ez most így nem történhet...


(csak azabaj, hogy ez a kitudjahanyadik nemtörténhet éppen pár hét alatt, ugye. de ne, ezt tényleg ne, pls, nemàr...)

12 megjegyzés:

  1. Komolyan gondolja azt bárki is, hogy elmúlik a virus, és nálunk majd marad a vészhelyzet és nem borítja fel a Parlamentet 2 millió ember? Ne már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az eddigi elképesztően felfoghatatlan dolgaik után felborította-e?
      javult-e, visszacsinálódott-e közülük bármi?

      Törlés
  2. Azért ez egész más dolog. De mindegy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerinted mitől más?

      nem az alap elképzeléssel van a baj, hanem, hogy -khm- kifelejtették belőle az időbeni lekorlátozást, pl.
      és amikor felhívták rá a figyelmüket, nem az volt a válasz, h "ja, igen, köszi, tök logikus, h x időnként lejárjon és a parlament hosszabbítja, ha kell, mint ahogy egy jogállamban szokás",
      hanem hogy "tökmindegy, úgyis keresztülnyomjuk ebben a formában, baszhatjátok".

      nem gyanús ez egy kicsit sem?

      Törlés
    2. meg most komolyan. láttál csak 5 percet bármelyik sajtótájékoztatójukból mostanában? nemválaszolás, tök nyilvánvaló hazugságok, csúsztatások, sőt, agresszió...
      vajon mennyibe tart megindokolni a különleges jogrend aktuális szükségességét bármikor is ugyanilyen nyilvánvaló kamu bulshitekkel?
      ezek se igazak, azok se lesznek, mégse lehet tenni ellene, kész...

      Törlés
    3. https://index.hu/belfold/2020/03/23/koronavirus_felhatalmazasi_torveny_szajbarago/

      Ez szerintem egyértelműbb mint ahogy én elmondanám.

      Törlés
    4. hát, ettől szerintem a lényeg nem változik :(

      uúgy azt csinál, amit akar, csak annyi, h már most is,
      és a törvény arra lesz jó, h a rendeletei is automatice hatályban maradnak..

      az meg, h ha vége a járványnak, vége kell legyen ennek is,
      pont uannyira nem tűnik biztosítottnak, mint a pontosítások előtt

      Törlés
  3. Én aláírtam az online petíciót ellene.
    Sajnos rengeteg agyhalott van aki tapsikol ennek, same shit mint Putyin. Ott is rohad az ország, de van egy jóságos megmentő cár atyuska.

    Rettenetes az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is aláírtam, pedig istenemre, sose semmit se mertem még aláírni, se nem tüntiztem, semmise,
      nehogy bajom legyen belőle utólag
      (sztem a B-listás felmenős örökségem is benne van),

      de ez már nálam is átlépett minden határt, még ha a logikám szerint pont ez a legkockázatosabb is

      Törlés
    2. hát ha lehetne választani, inkább a putyin :(( (ilyet se sokan mondanak sztem) meg inkább észak-korea vagyunk amúgy lassan

      Törlés
  4. Mindenki megnyugodott? nem kell minden marhaságot bevenni, mert nem látjátok a fától az erdőt...
    Igazából sajnálom a lázadó kis lelketeket, holott csak az a baj, hogy buták vagytok... Igen, olyan sikít, aki társadalmi rendszerellenes. Senki sem bánt. Csak a társadalmi együttélésnek megvannak a szabályai, és igen, kell a szigor néha ahhoz is, hogy működjenek a dolgok. Lehet persze lárifárizni, viháncolni felelőtlenül... csak ez ahhoz vezet, hogy kinyírjátok a fél országot vele. És jut eszembe: a zsindex miatt is kár aggódni. Belső hatalmi harc folyik, nem a csúnya kormány, aki mindenkinek mindent előír.
    Nőjetek fel már, mert idegesítő ez a rengeteg picsogás azért, mert nem tudtok kényelmes háreméletet élni valami nagymenő oldalán, amilyen élet valójában való nektek. Persze, ezzel sincs baj...
    Nézzetek már a balliberális agymosoda helyett kicsit körbe a országban... És akkor nem kellene depizni meg sírni, mert úgy mondanátok, hogy szar van a palacsintában, de hát nincs, értem én, hogy ez ellentmondást okoz a lelkekben... Csak ezek Budapestről, és az egoizmus olyan magasságában nem látszanak... a TÉNYEK... ezzel álltok mindig hadilábon
    Tényleg fel kell nőni csajok! Nincs más opció!

    VálaszTörlés