2019. december 27., péntek

számvetni kéne

születésnapom van. ülök az ágyon, bámulom a karácsonyfát - az első fánk, eddig sose alakult így, szép, illatos is, szeretem, bambulok. a pasi és a gyerek épp sütit választanak nekem valahol szupertitkosan. ezt onnan tudom, hogy az előbb hívtak mintegy mellesleg megkérdezni, úgy általában barackos túrós vagy gesztenye, de ne gondoljak semmire, csak úgy felmerült. már kiolvastam az internetet a reggeli kvmhoz, meg a vörösáfonyás májkrémmel kent pirìtósomhoz, a szemem is kihúztam, várok, bambulok.

zakatolnak bennem a gondolatok, de egyiket se fogom fel, ezért céloztam meg inkább a chillezést, számvetés helyett, próbálok inkább nemgondolni, mélázni a fényeken.
most ez vagyok én és ez az életem, jól van-e így vagy sem.
írni írtam legalább, szóval bambulok tovább  mìg megjönnek.

4 megjegyzés: