2019. október 11., péntek

életem rejtélye

egy számmal nőtt a cipőméretem.

5 megjegyzés:

  1. Es nincs bedagizva a labad?btw az enyem is, de allitolag szules utan ujra a megszokott meret lesz.Hat nagyon rem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs
      és terhes se vagyok, szóval nem értem.
      de legalább megtudtam, h babaváráskor ez lehet, hát mik vannak, hallod... :O :D döbbenet, nem?

      ki számít ilyen plusz izgalmakra szülés utánra?? :)

      Törlés
  2. Hat latod?:D Nekem sem szolt senki, csak furi volt,h,a boka zoknijaim "osszebb mentek",aztan ahogy bejott a huvibb ido, kiderult,h.a sportcipoimen kivul semmi nem jo hosszaban.Aztan rakerdeztem a vedononel.Azota hallottam mar olyat,h.valakinek maradt az uj meret.Na en akkor fogok sirogorcsot kapni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, engem is egy koleganő azzal vigasztalt tegnap, h neki is visszaállt nemrég - csak épp neki már kiskamasz gyerekei vannak, szóval izé

      Törlés
    2. max legálisan vehet az ember új cipőket? (nem, ez engem se vigasztal :D)

      Törlés